Οθόνη αφής Vs “φυσικά” κουμπιά: Η νέα έρευνα που προβληματίζει!

οθόνη αφής
Ένα παλιό Volvo V70 απέναντι σε 11 νέα μοντέλα για να συγκριθεί η ασφάλεια που προσφέρει η οθόνη αφής έναντι των κουμπιών. Η έρευνα "κρούει" τον κώδωνα κινδύνου!

Δεν είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε μία έρευνα που κρούει τον κώδωνα του κινδύνου. Αυτή τη φορά, ένα πείραμα του σουηδικού μέσου “Vi Bilagare” έρχεται να αποδείξει ότι τα “φυσικά” κουμπιά που είχαμε στα παλιά αυτοκίνητα είναι πολύ πιο ασφαλή από τις σύγχρονες οθόνες αφής. Πάμε να δούμε πως έγινε το πείραμα και πως τα πήγαν 11 νέα μοντέλα απέναντι στο Volvo V70 που μετρά σχεδόν δύο δεκαετίες ζωής.

Το πείραμα είχε ως εξής. Οι οδηγοί, αφού εξοικειώθηκαν με τα αυτοκίνητα, κλήθηκαν να προβούν σε τέσσερις διαδικασίες κινούμενοι με ταχύτητα 110 χλμ./ώρα. Ασφαλώς, η καλύτερη επίδοση ήταν αυτή που ολοκληρωνόταν στον ταχύτερο δυνατό χρόνο. Οι οδηγοί έπρεπε πρώτα να ενεργοποιήσουν το θερμαινόμενο κάθισμα και να ανεβάσουν την θερμοκρασία δύο βαθμούς. Έπειτα να ανοίξουν ραδιόφωνο και να βάλουν τον σωστό σταθμό. Τρίτον να μηδενίσουν τον υπολογιστή ταξιδιού και τέταρτον να χαμηλώσουν τον φωτισμό στην ψηφιακή οθόνη που παίζει ρόλο πίνακα οργάνων.

Κανένας οδηγός νέου αυτοκινήτου δεν κατάφερε να κερδίσει το Volvo V70, με τον οδηγό του τελευταίου να ολοκληρώνει την διαδικασία πατώντας κουμπιά μέσα σε μόλις 10 δλ. Στα υπόλοιπα, σύγχρονα αυτοκίνητα χρειάστηκαν από 13,5 δλ. (Dacia Sandero), έως 44,9 δλ. (MG Marvel R). Ακολουθούν οι σχετικοί πίνακες και το συμπέρασμα της έρευνα είναι ξεκάθαρα ότι οι οθόνες αφής αποσπούν πολύ περισσότερο τους οδηγούς συγκριτικά με τα “φυσικά” πλήκτρα του παρελθόντος.

Πηγή: vibilagare.se

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;