Οι αριθμοί πίσω από την συναρμολόγηση των ηλεκτρικών

Μπαταρίες
Πόσες μπαταρίες απαιτούνται ετησίως και πόσος χρόνος χρειάζεται για την εγκατάσταση σε ένα όχημα; Η Peugeot δίνει τις απαντήσεις...

Όλο και μεγαλύτερο μερίδιο στη γκάμα κάθε εταιρείας κατέχουν πλέον τα εξηλεκτρισμένα αυτοκίνητα και η Peugeot ασφαλώς δεν αποτελεί εξαίρεση. Πάμε να δούμε μερικά ενδιαφέροντα στοιχεία σχετικά με την συναρμολόγηση των εν λόγω αυτοκινήτων που μοιράζεται μαζί μας η γαλλική εταιρεία.

Διαβάστε επίσης: Δοκιμή Peugeot e-208 136 PS 

Αρχικά, αξίζει να αναφέρουμε πως αυτή τη στιγμή, το 70% των αυτοκινήτων που βγαίνουν από τα εργοστάσια της εταιρείας είναι εξηλεκτρισμένα (πλήρως ηλεκτρικά ή υβριδικά). Στην δε Ευρώπη, ένα στα τέσσερα αυτοκίνητα που ταξινομούνται είναι ηλεκτρικά/υβριδικά. Μάλιστα, από το 2025 και μετά, κάθε μοντέλο της εταιρείας θα έχει την δική του αμιγώς ηλεκτρική έκδοση.

Πάμε τώρα στις μπαταρίες, με την Peugeot να εκτιμά ότι ότι θα συναρμολογεί έως και 10.000 μπαταρίες το μήνα για την γκάμα των αυτοκινήτων της μέχρι το 2023 και έως και 7.000 μπαταρίες μηνιαίως για την προηγμένη σειρά των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων της.

Για την συναρμολόγηση απαιτούνται περίπου 60 λεπτά ώστε το έμπειρο προσωπικό να εγκαταστήσει τις μονάδες χωρητικότητας 50 kWh, ενώ για τα μεγαλύτερα αυτοκίνητα με χωρητικότητα μπαταρίας 75 kWh απαιτούνται 90 λεπτά. Κάθε μπαταρία υποβάλλεται σε μια σειρά κρίσιμων δοκιμών ώστε να ενσωματώνεται με ασφάλεια η πολιτική εγγύησης 8 ετών/160.000 χιλιομέτρων για το 70% της χωρητικότητας φόρτισής της.

Ο έλεγχος της κάθε μπαταρίας διαρκεί 15 λεπτά, είναι υποχρεωτικός και αποτελείται από τα εξής τρία βήματα:
-Η πρώτη δοκιμή προσομοιώνει τη λειτουργία της μπαταρίας σε ένα όχημα.
-Ακολουθεί μια δοκιμή η οποία διεγείρει την μπαταρία για την μέγιστη απόδοσή της.
-Η τελευταία δοκιμή είναι μια δοκιμή σφράγισης. Η μπαταρία συμπιέζεται με αέριο για έλεγχο διαρροών παρακολουθώντας την απώλεια πίεσης.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;