Carbon, τιτάνιο και άλλα υλικά δοκιμάζονται στην υδραυλική πρέσα (+video)

Υδραυλική πρέσα
Πολλά υλικά δοκιμάστηκαν, ένα όμως έφτασε στο σημείο να δεχθεί ακόμα και 15.800 κιλά. Πάμε να δούμε τον "άρχοντα" της πρέσας!

Το κανάλι “Hydraulic Press” μας έχει συνηθίσει σε ενδιαφέροντα videos όπου υλικά ή εξαρτήματα δοκιμάζονται στην πρέσα. Στο παρελθόν είχαμε δει πόσα κιλά μπορεί να αντέξει ένας γρύλος αυτοκινήτου, τώρα θα δούμε έξι διαφορετικά υλικά και αξίζει να αναφέρουμε ότι η πρέσα έφτασε στο σημείο να ασκήσει δύναμη ακόμα και 15.800 κιλών.

Το video ξεκινά με το κόψιμο των δοκιμίων και, για να είναι δίκαιη η σύγκριση, όλα ήταν κυλινδρικά με διάμετρο 25 χλστ. και πάχος δακτυλίου 2,0 χλστ. Στη συνέχεια, ζυγίστηκαν σε ζυγαριά ακριβείας και, όπως είναι λογικό, το βάρος τους δεν ήταν ίδιο. Ενδεικτικά, η μάζα του δοκιμίου από ακριλικό ήταν στα μόλις 9 γραμμάρια, ενώ η μάζα του ανοξείδωτου χάλυβα ίδιων διαστάσεων έφτασε στα 59 γραμμάρια.

Με την άσκηση φορτίου από την πρέσα, κάποια δοκίμια αστόχησαν κατευθείαν, όπως για παράδειγμα το ακρυλικό που στα 1.538 κιλά έσπασε. Τα περισσότερα όμως δεν αστοχούσαν απότομα, αλλά παραμορφώνονταν καθώς αυξανόταν το φορτίο. Μεγάλος νικητής είναι ο ανοξείδωτος χάλυβας που δέχθηκε το μέγιστο βάρος των 15.800 κιλών.

Στο video που ακολουθεί θα δούμε πως τα κατάφεραν και τα εξωτικά υλικά που χρησιμοποιούνται σε supercars και όχι μόνο, όπως το τιτάνιο και το carbon.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;