Audi RS6: Οι τέσσερις γενιές του πιο hardcore station wagon

Audi RS6
Τέσσερις γενιές από το 2002 μέχρι σήμερα, η σχέση της Cosworth με την πρώτη και η γενιά που επισκίασε ακόμα και το R8. Όλη η ιστορία του Audi RS6...

H Audi είναι μία εταιρεία της οποίας το όνομα έχει ταυτιστεί με τα πανίσχυρα station wagon. Το μοντέλο από το οποίο άρχισε να “χτίζεται” αυτή η φιλοσοφία είναι σίγουρα το Audi RS2 Avant που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Porsche. Αυτό όμως που εξακολουθεί να υπάρχει και να εντυπωσιάζει με τις επιδόσεις και την εμφάνιση είναι σίγουρα το Audi RS6. Πάμε να γνωρίσουμε τις τέσσερις γενιές του.

Audi RS6 (C6): Ωδή σε έναν από τους ισχυρότερους κινητήρες της Audi (+video)

Πρώτη γενιά – Με υπογραφή Cosworth
H πρώτη γενιά παρουσιάστηκε πριν από ακριβώς 20 χρόνια, το μακρινό 2002. Κάτω από το καπό βρισκόταν ένας V8 BiTurbo κινητήρας χωρητικότητας 4,2 λίτρων, ο οποίος
απέδιδε 450 ίππους και κατασκευαζόταν από την βρετανική Cosworth.

Δεύτερη γενιά – Η μοναδική που προσφέρθηκε και ως sedan
Γνωστή με την κωδική ονομασία C6, η δεύτερη γενιά έφτασε το 2008. Είναι η μοναδική που προσφέρθηκε και σε sedan αμάξωμα. Εξοπλίστηκε με δυο επιπλέον κυλίνδρους σε σύγκριση με την πρώτη γενιά. Κάπως έτσι, ο twin-turbo V10 απέδιδε 580 ίππους και 650 Νm ροπής, επισκιάζοντας ακόμα και το κορυφαίο supercar της εταιρείας (Audi R8 GT) με τους 560 ίππους.

Τρίτη γενιά – O V8 ξανά στο προσκήνιο
Η τρίτη γενιά του Audi RS6 άφησε τους 10 και υιοθέτησε ξανά 8 κυλίνδρους. Ο V8 κινητήρας των 4,0 λτ. ήταν ο μικρότερος στην ιστορία του Audi RS6, η ισχύς άγγιζε τους 560 ίππους και η μέγιστη ροπή έφτασε τα 700 Nm από τις μόλις 1.750 σ.α.λ. Κάπως έτσι, το τετρακίνητο station wagow ήταν σε θέση να εκτοξεύεται στα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,9 δλ.

Τέταρτη γενιά-Με ήπια υβριδική τεχνολογία
Και κάπως έτσι, φτάνουμε στην τέταρτη και σημερινή γενιά. Είκοσι χρόνια μετά την επίσημη παρουσίαση του μοντέλου, το Audi RS6 εξακολουθεί να εξοπλίζεται με έναν V8 κινητήρα. Πλέον “συντροφεύεται” από ήπια υβριδική τεχνολογία, με αποτέλεσμα το twin-turbo μοτέρ να αποδίδει 600 ίππους και 800 Nm ροπής. Οι επιδόσεις είναι πιο καταιγιστικές από κάθε άλλη έκδοση, αφού τα 0-100 χλμ./ώρα έχουν γίνει πλέον υπόθεση μόλις 3,6 δλ.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;