Ford: Αυτά είναι τα ηλεκτρικά πλάνα της εταιρείας

Ford ηλεκτρικά πλάνα 2022
Με στόχο να ξεπεράσει τις δύο εκατ. πωλήσεις ηλεκτρικών έως το 2026, η Ford ανακοίνωσε τα πλάνα της σχετικά με την προμήθεια μπαταριών και πρώτων υλών.

Ειδικότερα η Ford παρουσίασε λεπτομερώς τα σχέδια της όσον αφορά το χαρτοφυλάκιο των οχημάτων της που υποστηρίζουν αυτούς τους στόχους παραγωγής ως μέρος του σχεδίου Ford+. Η Ford αναμένει ότι ο σύνθετος ρυθμός ετήσιας ανάπτυξης για τα EV της θα ξεπεράσει το 90% έως το 2026 – επίδοση που είναι υπερδιπλάσια της προβλεπόμενης παγκόσμιας ανάπτυξης του κλάδου.

Διαβάστε επίσης: Τα ρομπότ της Ford στη φόρτιση των ηλεκτρικών της

Η Ford σχεδιάζει να επενδύσει πάνω από 50 δισ. ευρώ στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μέχρι το 2026, στοχεύοντας σε συνολικά προσαρμοσμένα περιθώρια EBIT 10% και περιθώρια EBIT 8% για τα EV έως το 2026.

Πλήρως ηλεκτρική στην Ευρώπη έως το 2035
Στην Ευρώπη, το εργοστάσιο της Ford στο Niehl της Κολωνίας υπόκειται επί του παρόντος σε σημαντικές κατασκευαστικές αναβαθμίσεις προκειμένου να είναι έτοιμο για την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων το 2023. Στο πλαίσιο των εργασιών περιλαμβάνεται η κατασκευή ενός νέου κτιρίου επιφάνειας 2.500 τ.μ.

Επιπλέον, οι υπάρχουσες εγκαταστάσεις παραγωγής θα εξοπλιστούν με νέες, ενεργειακά αποδοτικές λύσεις, οι οποίες θα επιφέρουν εξοικονόμηση άνω των 2.000 τόνων CO2 αλλά και περισσότερων από 2.600 MWh ηλεκτρικής ενέργειας ετησίως.

Διαβάστε επίσης: Το B-SUV που είναι άμεσα ετοιμοπαράδοτο και με πλούσιο εξοπλισμό

Το πρώτο ηλεκτρικό επιβατικό όχημα αναμένεται να βγει από τη γραμμή παραγωγής της μονάδας της Ford στην Κολωνία το 2023, ενώ ένα δεύτερο EV θα κατασκευαστεί εκεί από τα μέσα του 2024. Ο ετήσιος όγκος παραγωγής στο νέο εργοστάσιο αναμένεται να φτάσει τα 200.000 οχήματα ετησίως.

600.000 EV μέχρι τα τέλη του 2023
Η Ford σχεδιάζει να φτάσει τα 600.000 ηλεκτρικά οχήματα παγκοσμίως σε ετήσια βάση μέχρι τα τέλη του 2023. Από αυτά 270.000 θα είναι Mustang Mach-E για τη Β. Αμερική, την Ευρώπη και την Κίνα και 150.000 θα είναι F-150 Lightning για τη Β. Αμερική. Επίσης 150.000 θα είναι ηλεκτρικά Transit EV για τη Β. Αμερική και την Ευρώπη και 30.000 μονάδες θα αντιστοιχούν σε ένα νέο SUV για την Ευρώπη, του οποίου ο ρυθμός παραγωγής θα αυξηθεί σημαντικά το 2024.Η Ford επιβεβαίωσε ότι έχει εξασφαλίσει το 100% της ετήσιας χωρητικότητας μπαταριών που απαιτούνται – 60 GWh – για να υποστηρίξει 600.000 EV μέσω της συνεργασίας της με κορυφαίες εταιρείες μπαταριών σε όλο τον κόσμο.

Η Ford ανακοίνωσε ότι η Contemporary Amperex Technology Co., Ltd. (CATL) θα παρέχει πλήρη πακέτα μπαταριών LFP για τις Mustang Mach-E που θα πωλούνται στη Βόρεια Αμερική από το επόμενο έτος, καθώς και για τα F-150 Lightning στις αρχές του 2024. Η ευελιξία της αρχιτεκτονικής EV της Ford επιτρέπει την αποτελεσματική ενσωμάτωση της πρισματικής cell-to-pack τεχνολογίας μπαταριών LFP της CATL, παρέχοντας γρήγορη κλιμάκωση της παραγωγής που θα με τη σειρά της θα καλύψει τη ζήτηση των πελατών. Η Ford αξιοποιεί επίσης τη μακροχρόνια σχέση της με την LG Energy Solution (LGES), καθώς και εκείνη με την SK On, με στόχο να επιτύχει τον στόχο της για επάρκεια μπαταριών για τα τέλη του 2023.

Η Ford βασίζεται σε συμφωνίες που συνδέονται με το ορόσημο των 600.000 EVs και προχωρά ακόμη πιο μακριά. Η εταιρεία έχει πλέον προμηθευτεί περίπου το 70% των μπαταριών που χρειάζεται για να υποστηρίξει ετήσια διάθεση άνω των 2 εκατομμυρίων EV παγκοσμίως μέχρι τα τέλη του 2026. Η Ford ανακοίνωσε επίσης ότι σχεδιάζει την παραγωγή και χρήση μπαταριών LFP με συνολική χωρητικότητα 40 GWh στη Βόρεια Αμερική από το 2026.

Η εταιρεία σκοπεύει να χρησιμοποιήσει την πρόσθετη αυτή χωρητικότητα μπαταριών ως συμπλήρωμα εκείνης από τα τρία εργοστάσια κατασκευής συσσωρευτών που ανακοινώθηκαν προηγουμένως στο Κεντάκι και το Τενεσί, τα οποία αποτελούν μέρος της κοινοπραξίας BlueOval SK μεταξύ των Ford και SK On που ιδρύθηκε επίσημα την περασμένη εβδομάδα. Η Ford έχει υπογράψει ένα επιπλέον Μνημόνιο Συνεργασίας με την SK On καθώς και με την Koç Holdings για τη δημιουργία μιας κοινοπραξίας στην Τουρκία και την τοπική παραγωγή μπαταριών.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;