Περάσαμε από το “λευκό τούνελ” στην Κακιά Σκάλα. Οι εντυπώσεις μας!

Κακιά Σκάλα
Το τούνελ στην Κακιά Σκάλα "ντύθηκε" στα λευκά! Περάσαμε για πρώτη φορά επιστρέφοντας στην Αθήνα και απαντάμε στο αν αξίζει να γίνει το ίδιο σε όλη τη χώρα...

Εδώ και μερικές ημέρες οι οδηγοί που περνούν από το τούνελ στην Κακιά Σκάλα, στο ρεύμα Κορίνθου – Αθηνών, βιώνουν μία διαφορετική εμπειρία. Όπως πιθανόν γνωρίζετε ήδη, η άσφαλτος στο εσωτερικό του τούνελ “Θησέας” έχει γίνει λευκή προκειμένου το τούνελ να γίνει πιο… “πράσινο”. Πάμε να δούμε για ποιον λόγο έγινε κάτι τέτοιο και ποιες ήταν οι εντυπώσεις που μας άφησε.

Όπως αναφέρει η “Ολυμπία Οδός”, πρόκειται για μία πιλοτική εφαρμογή ανοιχτόχρωμης επικάλυψης οδοστρώματος. Στόχος είναι η αξιοποίηση των ανακλαστικών χαρακτηριστικών των ανοιχτόχρωμων οδοστρωμάτων σε σχέση με τα σκουρόχρωμα, διατηρώντας πάντοτε τα λειτουργικά χαρακτηριστικά της επιφάνειας κύλισης σε υψηλά επίπεδα. Η συγκεκριμένη πρακτική έχει εφαρμοστεί τόσο στη Γερμανία, όσο και στην Αυστρία, σε σήραγγα μήκους μεγαλύτερου των 1.000 μέτρων.

Τα πλεονεκτήματα είναι δύο! Πρώτα απ’ όλα μειώνεται η κατανάλωση ενέργειας λόγω μειωμένων αναγκών σε φωτισμό συγκριτικά με την μαύρη άσφαλτο και δεύτερον το περιβάλλον είναι πιο φιλικό για τους χρήστες. Εννοείται πως για να διατηρηθεί η αντίθεση διαγραμμίσεων, στο ανοιχτής απόχρωσης οδόστρωμα εφαρμόζονται μαύρες διακεκομμένες γραμμές.

Η άποψή μας
Περνώντας για πρώτη φορά από το “ανανεωμένο” τούνελ της Κακιάς Σκάλας και έχοντας δει φωτογραφίες στο διαδίκτυο, είχα περιέργεια σχετικά με το αποτέλεσμα. Εν τέλει, η αλλαγή είναι ιδιαίτερα φιλική για τον χρήστη. Σε συνδυασμό με τα λευκά φωτιστικά σώματα στην οροφή, η ορατότητα στο τούνελ έχει γίνει εξαιρετική χωρίς να κουράζει τον οδηγό. Όσο για την εξοικείωση από την απότομη αλλαγή χρώματος του οδοστρώματος, αυτή δεν απαιτεί χρόνο. Βέβαια, η εταιρεία επέλεξε σοφά να μειώσει το όριο ταχύτητας στα 80χλμ./ώρα μέχρι οι οδηγοί να εξοικειωθούν στο νέο περιβάλλον. Στην ερώτηση “Θα ήθελες να εφαρμοστεί σε όλα τα τούνελ της χώρας”… η απάντησή μου είναι ξεκάθαρα θετική!

Τέλος, αξιοσημείωτο είναι να τονίσουμε πως περιμένουμε να δούμε την αντοχή αυτής της ειδικής επιφανειακής επίστρωσης σε βάθος χρόνου και μετά από το πέρασμα από αυτήν εκατοντάδων χιλιάδων οχημάτων.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;