Το “Γρήγορο Σκάφος του Μέλλοντος” με υδρογόνο!

Σκάφος με κυψέλες υδρογόνου 2022
Το "Γρήγορο Σκάφος του Μέλλοντος" όπως ονομάζεται, είναι το νέο εντυπωσιακό project που εξελίσσεται στη Νορβηγία για υδάτινες μετακινήσεις χωρίς ρύπους.

Το “Γρήγορο Σκάφος του Μέλλοντος” (High-Speed Vessel of the Future το όνομα του προς το παρόν) είναι δημιουργία των TECO 2030, Umoe Mandal και BLOM Maritime και είναι ένα σκάφος μηδενικών ρύπων το οποίο λαμβάνει χρηματοδότηση και από τις νορβηγικές αρχές, με τη Νορβηγία να είναι μια από τις χώρες επί ευρωπαϊκού εδάφους που δείχνουν μεγαλύτερη περιβαλλοντική ευαισθησία από το μέσο όρο.

Διαβάστε επίσης: Το απίθανο κιβώτιο της Toyota (+video)

Το νέο σκάφος προορίζεται για τη μαζική μεταφορά επιβατών στη θάλασσα και θα κινείται από ηλεκτρικά μοτέρ με την ενέργεια να έρχεται από κυψέλες υδρογόνου. Οι κυψέλες υδρογόνου θα αποτελούν δημιουργία της TECO 2030, της νορβηγικής εταιρείας που θέλει να πρωτοστατήσει στο μέλλον στις “καθαρές” θαλάσσιες μεταφορές και γι’ αυτό το λόγο φτιάχνει στη Νορβηγία και δικό της εργοστάσιο όπου θα παράγει κυψέλες υδρογόνου για σκάφη κάθε τύπου έως και το 2030.

Υπεύθυνη για το σχεδιασμό του ίδιου του σκάφους είναι η επίσης νορβηγική Umoe Mandal, η οποία, σε αντίθεση με τη νεοφυή TECO 2030, κατασκευάζει σκάφη από συνθετικά υλικά τα τελευταία 30 χρόνια και έχει πολύ μεγάλη εμπειρία στον συγκεκριμένο τομέα. Ωστόσο και η TECO 2030 είναι μια πολλά υποσχόμενη εταιρεία που υπέγραψε πρόσφατα συνεργασία και με την Shell Maritime για να εξοπλίσει ένα από τα τάνκερ της με το σύστημα κυψελών υδρογόνου που θέλει να κατασκευάζει!

Διαβάστε επίσης: Ε.Ε. – Αποκλειστικά μηδενικών ρύπων αυτοκίνητα από το 2035

Προς το παρόν δεν έχουν γίνει άλλες λεπτομέρειες γνωστές για το συγκεκριμένο project, πέρα από το γεγονός ότι το μεγάλο “καθαρό” σκάφος θα είναι ταχύπλοο και θα μπορεί να αναπτύσσει υψηλές ταχύτητες που θα φτάνουν τους 35 κόμβους (σχεδόν 65 χλμ./ώρα). Εκτός από την ταχύτητα το σκάφος θα χαρακτηρίζεται και για τη δυνατότητα του να μεταφέρει 200-300 επιβάτες. Η κοινοπραξία θα εξελίξει το σκάφος της τα επόμενα δύο χρόνια και αν όλα πάνε βάσει προγραμματισμού, το πρώτο που θα κατασκευαστεί θα είναι λειτουργικό το 2025.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;