Το αυτοκίνητο με το πιο περίεργο τιμόνι που έχεις δει ποτέ!

Renault 5 Diamant
Το Renault 5 κλείνει μισό αιώνα ζωής και η Γάλλοι το γιορτάζουν με μία και μοναδική έκδοση. Αυτό που μας τράβηξε το ενδιαφέρον είναι σίγουρα το τιμόνι!

Το Renault 5 αποτελεί ορόσημο για τη γαλλική εταιρεία, καθώς έχει αδιαμφησβήτητα αφήσει τη δική του μεγάλη επιρροή στην εταιρεία γενικότερα, αλλά και σε μια ολόκληρη εποχή. Παρουσιάστηκε το μακρινό 1972, τώρα κλείνει αισίως 50 χρόνια και οι Γάλλοι γιορτάζουν κατασκευάζοντας ένα ιδιαίτερο αυτοκίνητο που ονομάζεται Renault 5 Diamant (διαμάντι).

Διαβάστε επίσης: Renault 5 EV – Επιβεβαιώθηκε η μεγάλη επιστροφή του θρυλικού μοντέλου

Σχεδιάστηκε από τον δημοφιλή Pierre Gonalons, ο οποίος στο παρελθόν έχει κερδίσει σημαντικές διακρίσεις. Εξωτερικά, βλέπουμε retro στοιχεία του παρελθόντος, όπως για παράδειγμα οι λευκές ζάντες που ταιριάζουν με το ροζ του αμαξώματος και την υφασμάτινη οροφή.

H Renault επέλεξε να μην δημοσιεύσει εσωτερικές εικόνες, πέρα από το τιμόνι. Είναι ένα από τα πιο περίεργα συστήματα διεύθυνσης που έχουμε δει και κατασκευάστηκε από ανακυκλωμένο συνθετικό μάρμαρο που πέρασε από την διαδικασία της χύτευσης για να πάρει την τελική του μορφή. Μπορεί να είναι ιδιαίτερο, αλλά το μόνο σίγουρό είναι πως δεν θα διακρίνεται για την ευκολία του στη διαδικασία στάθμευσης. Πληροφορίες για την πηγή τροφοδοσίας δεν δόθηκαν, παρά μόνο γνωστοποιήθηκε πως το Renault 5 Diamant είναι αμιγώς ηλεκτρικό.

Τέλος, υπενθυμίζουμε ότι το Renault 5 κατασκευαζόταν κατά κύριο λόγο στη Γαλλία, την Ισπανία και το Βέλγιο, ενώ αργότερα άρχισε η συναρμολόγησή του σε διάφορα μέρη, από το Ιράν και το Μεξικό, μέχρι την Τυνησία, την Πορτογαλία και τη Ν. Αφρική. Περισσότερες από 5,5 εκ. μονάδες πουλήθηκαν μεταξύ του 1972 – 1985, σε 5 ηπείρους. Επρόκειτο για ένα πολύ επιτυχημένο μοντέλο, που το 1980 ήταν δεύτερο σε πωλήσεις σε παγκόσμια κλίμακα και στη Γαλλία αποτελούσε το απόλυτο best seller από το 1974 έως το 1983

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;