Αποκάλυψη της “sportive” έκδοσης για την Bentley Continental GT

Bentley Continental GT S
Μπορεί να διατήρησαν ίδιο κινητήρα, αλλά έδωσαν έμφαση στην αισθητική αναβάθμιση της Bentley Continental GT S. Δείτε που εντοπίζονται οι αλλαγές!

Οι σπορ εκδόσεις της βρετανικής εταιρείας επεκτείνονται! Μέχρι πρότινος τις συναντούσαμε στις Bentayga και Flying Spur, τώρα όμως προστίθεται και στην Bentley Continental GT. Εξαίρεση ασφαλώς δεν αποτελεί και η “ανοιχτή” GTC. Πάμε να δούμε, λοιπόν, σε ποιους τομείς διαφοροποιείται.

Διαβάστε επίσης: Νέα υβριδική Bentley Flying Spur Hybrid με 544 ίππους (+video) 

Ξεκινώντας από την εξωτερική εμφάνιση, είναι εμφανείς οι μαύρες λεπτομέρειες στους καθρέπτες, στο κάτω μέρος του αμαξώματος, αλλά και στις ζάντες, που φτάνουν σε μέγεθος τις 21 ίντσες. Ιδιαίτερα sportive είναι και το πίσω μέρος, εκεί όπου στην συγκεκριμένη έκδοση υπάρχουν δύο διπλές απολήξεις του συστήματος εξάτμισης.

Περνάμε στο εσωτερικό, όπου η μεγαλύτερη αλλαγή των εκδόσεων S είναι η διχρωμία των επενδύσεων, με το μαύρο και το κόκκινο να είναι τα χρώματα που κυριαρχούν. Σε αρκετά σημεία βρίσκουμε και το σχετικό λογότυπο S, όπως το ταμπλό και οι πλάτες των καθισμάτων.

Πέρα από τις αισθητικές αλλαγές, οι εκδόσεις Bentley Continental GT S και GTC S δεν φέρουν κάποια αναβάθμιση σε μηχανικό επίπεδο. Κάτω από το καπό εξακολουθεί να υφίσταται η μία και μοναδική επιλογή, που δεν είναι άλλη από του twin-turbo V8 κινητήρα χωρητικότητας 4,0 λτ. Αποδίδει 550 ίππους και 770 Nm ροπής, προσφέροντας καταιγιστικές επιδόσεις. Ενδεικτικά, τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε μόλις 4,0 δλ. Αξιοσημείωτη αναβάθμιση είναι και αυτή του ήχου του κινητήρα, μιας και οι εκδόσεις S έρχονται με σύστημα εξάτμισης που δίνει έμφαση στον δυνατότερο ήχο.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;