To νέο Abarth 695 Tributo 131 Rally έγινε ανάρπαστο

Το 695 Tributo 131 Rally, η νέα έκδοση που δημιουργήθηκε για να τιμήσει το Abarth 131 Rally, εξαντλήθηκε μέσα σε λίγες μόλις ημέρες από την παρουσίαση της.

Συγκεκριμένα και οι 695 μονάδες του Abarth 695 Tributo 131 Rally εξαντλήθηκαν μέσα σε λιγότερο από μία εβδομάδα από το εμπορικό λανσάρισμα του δίνοντας διαστάσεις συλλεκτικού στην ειδική έκδοση του σπορ αυτοκινήτου πόλης της Abarth.

Διαβάστε επίσης: 71 χρόνια Abarth 205: Η ιστορία ενός εκ των σπανιότερων αυτοκινήτων

Εκτός από την εντυπωσιακή εμφάνιση με τις παραπομπές στο θρυλικό πρόγονο του, το 695 Tributo 131 Rally εφοδιάζεται με το σύστημα εξαγωγής “Record Monza Sovrapposto” με τις τέσσερις κάθετες απολήξεις, το εντυπωσιακό ryumiz;omeo “Spoiler ad Assetto Variabile”, αμορτισέρ Koni FSD, αποκλειστικό σύστημα πέδησης της Brembo με 4πιστονες δαγκάνες και το υπερτροφοδοτούμενο σύνολο 1.4 T-jet απόδοσης 180 ίππων και 250 Nm ροπής. Πρόκειται για την ισχυρότερη εκδοχή του συγκεκριμένου κινητήρα, η οποία εφοδιάζει και τα μονοθέσια στα πρωταθλήματα της Formula 4 σε σειρά θεσμών στην Ευρώπη.

Με το συγκεκριμένο σύνολο το Abarth 695 Tributo 131 Rally επιτυγχάνει τελική ταχύτητα 225 χλμ./ώρα και επιτάχυνση από στάση στα 100χλμ./ώρα σε μόλις 6,7 δευτερόλεπτα.

Διαβάστε επίσης: Το ιερόσυλο Abarth 131 που έκαιγε diesel…Και κέρδιζε! (+video)

Η ισχυρότερη έκδοση του κινητήρα T-Jet είναι πλέον διαθέσιμη αποκλειστικά στη νέα σειρά 695 που παρουσιάστηκε πρόσφατα και η οποία δίνει την επιλογή δύο πακέτων εξοπλισμού: Turismo με εστίαση στο ξεχωριστό στιλ και τον πλούσιο εξοπλισμό και Competizione, με έμφαση στην απόλυτη οδηγική αίσθηση.

Η εξαιρετικά θερμή υποδοχή που απόλαυσε το 695 Tributo 131 Rally από το κοινό, αποτελεί ακόμα μια ένδειξη των ισχυρών δεσμών που διατηρούν οι φίλοι της Abarth με τους αγώνες και την πλούσια ιστορία της μάρκας.

Έχοντας δημιουργηθεί το 1949 μέσα από το πάθος του ιδρυτή της, Carlo Abarth, για τη βελτίωση και τις επιδόσεις, η μάρκα του Σκορπιού εξελίχθηκε σε μια ξεχωριστή παρουσία στο χώρο της αυτοκίνησης, μέσω της επιτυχημένης παρουσίας της σε διάφορες μορφές του μηχανοκίνητου αθλητισμού, αλλά και χάρη στα μοντέλα παραγωγής που εκφράζουν διαχρονικά τους δύο βασικούς πυλώνες της Abarth: το στιλ και την απόδοση.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;