Ράλι Μεξικού: Η Hyundai αναζητά την πρώτη φετινή νίκη (+video)

To WRC περνά σε χωμάτινες επιφάνειες και η Hyundai Shell Mobis WRT εμφανίζεται πανέτοιμη για το πρώτο υπερατλαντικό ταξίδι της χρονιάς

Μετά από 2 ιδιαίτερους αγώνες, σε Μόντε Κάρλο και Σουηδία, το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι μεταφέρεται στο χώμα για το Ράλι Μεξικό, που θα διεξαχθεί στις 7-10 Μαρτίου.

Φωτογραφίες: Hyundai Motorsport

Ο αγώνας

Το Ράλι Μεξικού προσμέτρησε για πρώτη φορά στο WRC το 2004 και έκτοτε, είναι αναπόσπαστο κομμάτι του θεσμού. Οι υψηλές θερμοκρασίες, που αγγίζουν τους 30°C, πιέζουν σημαντικά τους κινητήρες και τη μετάδοση των αυτοκινήτων ενώ παράλληλα, καταπονούν τα πληρώματα. Η μεγαλύτερη όμως πρόκληση, που καθιστά το Ράλι Μεξικού μοναδικό στο WRC, είναι το μεγάλο υψόμετρο των ειδικών διαδρομών. Καθώς αυτό ξεπερνά τα 2.500 μέτρα, το οξυγόνο μειώνεται και κατά συνέπεια, η απόδοση των αγωνιστικών αυτοκινήτων πέφτει κατά περίπου 20%. Επίκεντρο του αγώνα, που θα ξεκινήσει το βράδυ της Πέμπτης 7 Μαρτίου με την Πανηγυρική Εκκίνηση και υπερειδική διαδρομή, είναι για ακόμη μια χρονιά η Leon. Η συνέχεια θα δοθεί την Παρασκευή 8 Μαρτίου με 8 ειδικές διαδρομές, ενώ το Σάββατο 9 Μαρτίου περιλαμβάνει ακόμη 9 ειδικές διαδρομές. Ο αγώνας θα ολοκληρωθεί την Κυριακή 10 Μαρτίου, με 3 ειδικές διαδρομές, μετά από 21 διαδρομές και 313,87 συνολικά αγωνιστικά χιλιόμετρα.

Από αριστερά: Nicolas Gilsoul, Thierry Neuville, Anders Jaeger, Andreas Mikkelsen, Dani Sordo, Carlos del Barrio

Η σύνθεση της Hyundai Shell Mobis WRT

Στο Μεξικό, οι Κορεάτες θα παραταχθούν ξανά με 3 Hyundai i20 Coupe WRC, με τους Thierry Neuville-Nicolas Gilsoul να ηγούνται της προσπάθειας και μετά από αρκετό καιρό, να μη χρειάζεται να εκκινήσουν πρώτοι στο δρόμο σε χωμάτινο αγώνα. Οι Andreas Mikkelsen-Anders Jaeger θα οδηγήσουν το δεύτερο αυτοκίνητο, ενώ οι Ισπανοί Dani Sordo-Carlos Del Barrio θα κάνουν την πρώτη τους φετινή εμφάνιση στο θεσμό, αντικαθιστώντας τους Sebastien Loeb-Daniel Elena. Καθώς το Hyundai i20 Coupe WRC έχει καλή απόδοση στους ζεστούς χωμάτινους αγώνες και στο Μεξικό, η Hyundai πέτυχε τον πρώτο της τερματισμό στο βάθρο το 2014, η παρουσία τουλάχιστον ενός αυτοκινήτου στην πρώτη τριάδα, είναι εφικτός στόχος.

Δηλώσεις πριν τον αγώνα

#11 Thierry Neuville-Nicolas Gilsoul
“Έχουμε ξεκινήσει θετικά το 2019, με δύο ικανοποιητικούς τερματισμούς στο βάθρο. Αν και είναι νωρίς, έχουμε δείξει την ταχύτητα και τη δυναμική μας, αναγνωρίζοντας παράλληλα τους τομείς που χρειαζόμαστε βελτίωση. Το Μεξικό θα είναι, όπως πάντα, μια διαφορετική πρόκληση. Είναι ο πρώτος αγώνας με υψηλές θερμοκρασίες και διεξάγεται σε μεγάλο υψόμετρο. Η μείωση του οξυγόνου μειώνει την απόδοση του αυτοκινήτου και οι υψηλές θερμοκρασίες μας κάνουν τη ζωή δύσκολη μέσα στο αγωνιστικό. Είναι ένας αγώνας που έχουμε παλέψει για το βάθρο στο παρελθόν, οπότε γνωρίζουμε τι πρέπει να κάνουμε για να έχουμε επιτυχία.”

#89 Andreas Mikkelsen-Anders Jaeger
“Δε θα μπορούσαμε να έχουμε μεγαλύτερη διαφορά στις συνθήκες, από αυτή μεταξύ Σουηδίας και Μεξικού. Είναι ένας από τους πιο θερμούς αγώνες της χρονιάς, σε μεγάλο υψόμετρο και με μεγάλες, σκληρές χωμάτινες διαδρομές. Ο συνδυασμός ζέστης και υψομέτρου κάνουν τον αγώνα εξαντλητικό για πληρώματα και αυτοκίνητα. Το υψόμετρο μειώνει τη δύναμη του κινητήρα, οπότε διαρκώς αναζητούμε κάτι περισσότερο από το αυτοκίνητο. Η έναρξη της σεζόν είχε κάποια θετικά για εμάς ως πλήρωμα και για την ομάδα. Παλέψαμε για τη δεύτερη θέση στη Σουηδία, οπότε ελπίζουμε να βρεθούμε κοντά στην κορυφή και στο Μεξικό.”

#6 Dani Sordo-Carlos Del Barrio
“Αισθάνομαι χαρούμενος που ξεκινάω τον πρώτο μου αγώνα για φέτος, έχοντας παρακολουθήσει στενά τους δύο προηγούμενους αγώνες. Τα άλλα πληρώματα έχουν “ζεσταθεί” σε Μόντε Κάρλο και Σουηδία, αν και οι συνθήκες ήταν χειμερινές. Ο Carlos (Del Barrio) και εγώ συμμετείχαμε στο Ράλι Serras de Fafe με Hyundai i20 R5 για να προετοιμαστούμε και όλα πήγαν καλά, καθώς κερδίσαμε. Θα χρησιμοποιήσουμε αυτή την εμπειρία και το shakedown της Πέμπτης για να επιστρέψουμε στο ρυθμό μας και ευελπιστούμε να δώσουμε μάχη για τερματισμό στο βάθρο. Το Ράλι Μεξικό είναι ένας σκληρός αγώνας που μου αρέσει, ενώ η υποστήριξη των φίλων του σπορ είναι απίστευτη.”

Andrea Adamo (Τεχνικός Διευθυντής Hyundai Shell Mobis WRT)
“Από πάγο και χιόνι, μεταφερόμαστε στις θερμές και αντίστοιχα απαιτητικές συνθήκες του Ράλι Μεξικό, όπου θέλουμε να επιβεβαιώσουμε πως μπορούμε να διεκδικήσουμε νίκες αυτή τη σεζόν. Οι δύο πρώτοι αγώνες της χρονιάς ήταν πολύ θεαματικοί και συμμετείχαμε ενεργά στη μάχη. Καθώς ο συναγωνισμός είναι πολύ έντονος, πρέπει να υπερδιπλασιάσουμε την προσπάθειά μας για να πετύχουμε τα αποτελέσματα που γνωρίζουμε ότι μπορούμε.”

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;