Αυτή είναι η νέα, πανίσχυρη BMW M4 CSL με αγωνιστικό DNA (+video)

BMW M4 CSL
Στα όπλα! Αυτή είναι η νέα, "πολεμική" BMW M4 CSL των 550 ίππων που "έσπασε" τα χρονόμετρα στο Nurburgring και θα παραχθεί σε μόλις 1.000 αντίτυπα...

Τα τρία γράμματα “CSL” μας είναι ιδιαίτερα γνώριμα, χαρακτηρίζουν κορυφαίες εκδόσεις της BMW, τα συναντήσαμε σε αυτοκίνητα όπως η “old school” BMW 3.0 CSL, αλλά και η νεότερη BMW M3 CSL E46. Τώρα, η βαυαρική εταιρεία προχωρά στην αποκάλυψη της νέας ειδικής έκδοσης BMW M4 CSL, η οποία θα παραχθεί σε μόλις 1.000 αντίτυπα και ήδη έχει κερδίσει τον τίτλο της ταχύτερης BMW παραγωγής στην πίστα του Nurburgring (7 λεπτά και 20,207 δλ. στην πίστα των 20,832 χλμ.).

BMW S54: Ωδή στον τελευταίο ατμοσφαιρικό εξακύλινδρο της BMW M3 (+video)

Το νέο μοντέλο είναι διαθέσιμο αποκλειστικά στα χρώματα “Frozen Brooklyn Grey” (αυτό που βλέπουμε στις εικόνες), το Alpine White solid και το Sapphire Black metallic, ενώ υπάρχει μία σειρά από στοιχεία που το διαφοροποιούν από την “απλή” M4. Ενδεικτικά, υπάρχουν carbon εξαρτήματα, όπως τα καπάκια στους καθρέφτες, το εμπρός splitter, οι πλαϊνές ποδιές και ο διαχύτης.

Πέρα από την εμφάνιση, όμως, ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί και στην μείωση του βάρους. Άλλωστε το CSL προέρχεται από τις λέξεις “Competition, Sport και Lightweight”. Η επιχείρηση “Lightweight”, λοιπόν, είχε ως αποτέλεσμα την αφαίρεση περίπου 110 κιλών, φτάνοντας αισίως στα 1.625. Για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο, οι μηχανικοί προχώρησαν σε ενέργειες όπως η αφαίρεση υλικών ηχομόνωσης, των πίσω καθισμάτων, κατασκευή της εξάτμισης από τιτάνιο και της οροφής από carbon.

Για την βελτιστοποίηση της δυναμικής συμπεριφοράς, δόθηκε έμφαση στην ακαμψία του πλαισίου, με μπάρες “δεσίματος” πάνω από τον κινητήρα και όχι μόνο. Επιπλέον την επιβράδυνση αναλαμβάνουν τα εξαπίστονα φρένα με carbon δισκόπλακες, η ανάρτηση έγινε πιο σφικτή και μειώθηκε η απόσταση από το έδαφος, ενώ τα ελαστικά που επιλέχθηκαν είναι Michelin Pilot Sport Cup 2 R με διαστάσεις 275/35 ZR19 στον εμπρός άξονα και 285/30 ZR20 στον πίσω.

“Πολεμικό” σκηνικό επικρατεί και στο εσωτερικό με τα carbon καθίσματα να εντυπωσιάζουν με την εμφάνισή τους. Σε αρκετά σημεία υπάρχουν επιφάνειες από ανθρακονήματα, τα πίσω καθίσματα απουσιάζουν, ενώ υπάρχει και ειδικός χώρος για την αποθήκευση του κράνους οδηγού-συνοδηγού.

Για το τέλος αφήσαμε τον κινητήρα, ο οποίος αντλεί επιρροές από το μοτέρ που εξοπλίζει το αγωνιστικό μοντέλο BMW M4 GT3. Πρόκειται για ένα twin-turbo κινητήρα με πίεση υπερπλήρωσης αυξημένη από 1,7 bar σε 2,1 bar, ο οποίος είναι εξακύλινδρος σε σειρά και η χωρητικότητά του αγγίζει τα 3,0 λτ. Η ισχύς φτάνει τους 550 ίππους και η μέγιστη ροπή των 650 Nm έρχεται από τις 2.750 σ.α.λ. Η κίνηση περνά αποκλειστικά στον πίσω άξονα μέσω αυτόματου M Steptronic σασμάν με 8 σχέσεις. Κάπως έτσι, τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε μόλις 3,7 δλ. και η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 307 χλμ./ώρα.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;