Σχεδιαστής BMW: Οι μεγάλες οθόνες ενδεχομένως να γίνουν σύντομα παρελθόν

Οθόνες
Έχουμε δει ακόμα και οθόνες που φτάνουν τις 56 ίντσες! Δείτε τι αναφέρει ο σχεδιαστής της BMW σχετικά με το μέλλον των οθονών στα αυτοκίνητα...

Διανύουμε μία περίοδο όπου οι εταιρείες ανταγωνίζονται μεταξύ τους για το ποια θα δημιουργήσει το πιο εντυπωσιακό σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Αποτέλεσμα; Πολλές φορές το μέγεθος της μίας ή περισσοτέρων οθονών της καμπίνας να αυξάνεται σημαντικά. Κάτι τέτοιο, όμως, φαίνεται ότι δεν θα συνεχιστεί στο μέλλον. Τουλάχιστον έτσι πιστεύουν υπεύθυνοι εσωτερικού σχεδιασμού κολοσσών, όπως οι BMW και Polestar.

Διαβάστε επίσης: MBUX Hyperscreen, η νέα υπεροθόνη της Mercedes! (+video)

Οι εν λόγω απόψεις αναπτύχθηκαν σε μία εκδήλωση που έλαβε χώρα πρόσφατα με θέμα τις νέες τάσεις στον κλάδο της αυτοκίνησης. Ο συντονιστής της συζήτησης, James McLachlan, έθεσε μία πολύ ενδιαφέρουσα ερώτηση: “Σήμερα η πολυτέλεια είναι συνώνυμο της μεγάλης οθόνης. Μήπως φτάσαμε στο peak του μεγέθους οθονών”;

Mercedes-EQ. MBUX Hyperscreen

H απάντηση ήρθε άμεσα από τον υπεύθυνο εσωτερικής σχεδίασης των BMW i, Matthias Junghanns, ο οποίος τόνισε πως η προσωπική του άποψη είναι ότι σύντομα θα αφήσουμε πίσω τις μεγάλες οθόνες. Παρόμοια ήταν και η απάντηση του Conny Blommé, διευθυντής εσωτερικού σχεδιασμού στην Polestar, ο οποίος ανέφερε τα εξής: “Πιθανόν να βρισκόμαστε στην κορύφωση όσον αφορά στο μέγεθος των οθονών”.

Υπενθυμίζουμε ότι σήμερα ο κόσμος της αυτοκινητοβιομηχανίας έχει παρουσιάσει σε αυτοκίνητα παραγωγής τεράστιες οθόνες. Τρανό παράδειγμα το MBUX Hyperscreen της Mercedes-Benz, μία οθόνη που εκτείνεται σε όλο το ταμπλό και φτάνει τις 56 ίντσες. Παρόμοια τακτική ακολουθήθηκε και από την BMW στην πρόσφατη αποκάλυψη της νέας Σειράς 7, η οποία φέρει προαιρετικά οθόνη 31,3 ιντσών για τους πίσω επιβάτες, όπως μπορείτε να δείτε πατώντας εδώ.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;