Πόσα άλογα “βγάζει” μία BMW M5 έπειτα από 15 χρόνια; (+video)

BMW M5
Έχουν περάσει 15 ολόκληρα χρόνια από τότε που αυτή η BMW M5 βγήκε από το εργοστάσιο. Ας δούμε πόσους ίππους αποδίδει σήμερα ο ατμοσφαιρικός V10...

Η φήμη ότι οι κινητήρες της BMW M αποδίδουν περισσότερους ίππους από αυτούς που ανακοινώνονται είναι γνωστή. Μάλιστα, δεν είναι λίγες οι φορές που κάτι τέτοιο έχει επιβεβαιωθεί και στο δυναμόμετρο. Αυτή τη φορά, θα δούμε πόσα άλογα έχουν απομείνει σε αυτή την BMW M5 έπειτα από 15 ολόκληρα χρόνια.

Διαβάστε επίσης: Πόσα άλογα “βγάζει” μία BMW M3 έπειτα από 20 χρόνια και 278.000 χλμ.; (+video)

Δυστυχώς δεν είναι γνωστό πόσα χλμ. έχει διανύσει μέχρι σήμερα, αλλά αναφέρεται στο video ότι το αυτοκίνητο έχει συντηρηθεί πολύ σχολαστικά. Επίσης, έγινε γνωστό ότι υπάρχει πρόγραμμα που ονομάζεται “P400” και φροντίζει ώστε η ισχύς να περιοριστεί από τους 507 εργοστασιακούς στους 400. Έτσι, στο video που θα δούμε θα γίνει διπλή δυναμομέτρηση, μία με το P400 ενεργοποιημένο και μία απενεργοποιημένο.

Υπενθυμίζουμε ότι κάτω από το καπό της συγκεκριμένης BMW M5 Touring βρίσκεται ένας ατμοσφαιρικός V10 κινητήρας, ο οποίος έχει χωρητικότητα 5,0 λτ. και αποδίδει 507 ίππους και 520 ίππους. Όπως θα δείτε στο video, στην πρώτη δυναμομέτρηση με ενεργοποιημένο το P400 το γράφημα έδειξε 398,2 ίππους και στην πλήρη “απελευθέρωση” του μοτέρ έφτασε στους 510,8 ίππους. Πρόκειται για ισχύ στον στρόφαλο και είναι εντυπωσιακό ότι μετά από τόσα χρόνια ο κινητήρας κατάφερε να αποδώσει τόσους ίππους.

Όπως ανέφερε και ο ιδιοκτήτης της εταιρείας, πάνω από 500 ίπποι για έναν τέτοιο κινητήρα είναι πολύ καλή επίδοση και δείχνει ότι έχει γίνει σωστή συντήρηση. Εμείς από την πλευρά μας να τονίσουμε ότι ένα αυτοκίνητο σε δύο διαφορετικά δυναμόμετρα, μπορεί να δείξει δύο εντελώς διαφορετικές μετρήσεις. Τα δυναμόμετρα είναι κατά κύριο λόγο “εργαλεία” των βελτιωτών, όπου το αυτοκίνητο μετριέται, βελτιώνεται, και στη συνέχεια ξανά μετριέται ώστε να προκύψουν ασφαλή συμπεράσματα.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;