Αυτή είναι η νέα, “ελαφρωμένη” Lamborghini Huracan Tecnica (+video)

Lamborghini Huracan Tecnica
Νέα ειδική έκδοση με 2,15 κιλά ανά ίππο! Αυτή είναι η Lamborghini Huracan Tecnica με "σωθικά" που έρχονται απευθείας από την κορυφαία STO...

Σχεδόν μία δεκαετία μετρά η Lamborghini Huracan στην παραγωγή και η ιταλική εταιρεία προτίμησε να δώσει έναν τόνο αλλαγής μέσω μίας νέας ειδικής έκδοσης του μοντέλου που λανσάρεται επίσημα στην έκθεση της Νέας Υόρκης. Ονομάζεται Lamborghini Huracan Tecnica και φέρει στοιχεία τόσο από την Huracan Evo, όσο και από την STO.

Διαβάστε επίσης: H Lamborghini συναρμολογεί έναν “old school” V12 κι εμείς αναρωτιόμαστε (+video) 

Το αμάξωμα βασίζεται ουσιαστικά σε αυτό της πισωκίνητης Evo, ενώ υπάρχουν και κάποιες αξιοσημείωτες διαφοροποιήσεις, όπως για παράδειγμα η εγκατάσταση αεραγωγών για πιο αποτελεσματική ψύξη των κεραμικών φρένων. Σε αρκετά σημεία συναντάμε carbon, όπως για παράδειγμα το εμπρός splitter, αλλά και το κάλυμμα του κινητήρα, ενώ εντυπωσιακό είναι το πίσω μέρος με την αεροτομή και τις δύο απολήξεις της εξάτμισης.

Σε επίπεδο κινητήρα, η Lamborghini Huracan Tecnica είναι όμοια με την STO. Αυτό σημαίνει ότι κάτω από το καπό συναντάμε ένα ατμοσφαιρικό μοτέρ V10 χωρητικότητας 5,2 λτ., το οποίο αποδίδει 640 ίππους και 565 Nm ροπής. Εννοείται ότι έχουν γίνει κάποιες “επεμβάσεις”, όπως για παράδειγμα ο ήχος του κινητήρα στις υψηλές στροφές. Το αμάξωμα των 1.379 κιλών επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,2 δλ., όταν η STO ολοκληρώνει την διαδικασία σε 3,0 δλ. και η Evo RWD σε 3,3 δλ. Όσο για την τελική ταχύτητα, αυτή αγγίζει τα 325 χλμ./ώρα.

Αναφορικά με την βελτίωση των δυναμικών στοιχείων της νέας Lamborghini Huracan Tecnica, πέρα από την αναβάθμιση ψύξης των φρένων, έχει δοθεί έμφαση και στην βελτίωση της αεροδυναμικής. Η ιταλική εταιρεία ανακοινώνει αύξηση κατά 35% της κάθετης δύναμης και μείωση της οπισθέλκουσας κατά 20% συγκριτικά με την Huracán EVO RWD.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;