Επίσημο: Η Nissan βάζει τέλος στα αμιγώς θερμικά μοντέλα

H απόφαση της Nissan να μην επενδύσει στο Euro 7 φέρνει επισήμως το τέλος των εκδόσεων που κινούνται μόνο με κινητήρα εσωτερικής καύσης! Τι σημαίνει αυτό;
Nissan-Honda

Μία σημαντική απόφαση πάρθηκε από τη Nissan, με την ιαπωνική εταιρεία να γνωστοποιεί ότι από το 2023 και μετά στην Ευρώπη δεν θα πουλάει κανένα νέο αυτοκίνητο που φέρει μόνο θερμικό μοτέρ. Αυτό σημαίνει πρακτικά ότι θα υπάρχουν στη γκάμα της μόνο υβριδικά και πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα.

Δοκιμή Nissan LEAF e+ 217 PS (62 kWh) (+Official TractioN Video)

Πέρα από το τέλος των αμιγώς θερμικών μοντέλων, η Nissan αναμένει το 75% των πωλήσεών της στη Γηραιά Ήπειρο να είναι “εξηλεκτρισμένο” έως το 2026, με φιλοδοξία να φτάσει το 100% μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Αυτή η ανακοίνωση διαδραματίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στην υλοποίηση του Ambition 2030, του μακροπρόθεσμου οράματος της εταιρείας για την ενδυνάμωση της κινητικότητας και όχι μόνο.

“Η Nissan οδεύει προς ένα εξηλεκτρισμένο μέλλον, με την Ευρώπη να πρωτοστατεί. Έχουμε δημιουργήσει μια σαφή κατεύθυνση μέσω του Ambition 2030 και με τη νέα μας εξηλεκτρισμένη γκάμα ανοίγουμε πραγματικά το δρόμο για ένα βιώσιμο μέλλον”, δήλωσε ο Guillaume Cartier, Πρόεδρος της Nissan AMIEO.

Εκτός από τα αυτοκίνητα, η Nissan εργάζεται πάνω σε ένα ολοκληρωμένο Ενεργειακό Οικοσύστημα EV, το οποίο διερευνά πρωτοβουλίες για τη βελτιστοποίηση και την επέκταση των δυνατοτήτων διαχείρισης ενέργειας των μπαταριών. Το κορυφαίο οικοσύστημα της Nissan, το EV36Zero, που εδρεύει στο εργοστάσιο του Sunderland στο Ηνωμένο Βασίλειο, συνδυάζει την παραγωγή οχημάτων και μπαταριών, που τροφοδοτούνται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, θέτοντας το πλαίσιο για το μέλλον της παραγωγής οχημάτων στην αυτοκινητοβιομηχανία. Συνδυάζοντας το EV36Zero με τη νέα γκάμα «εξηλεκτρισμένων» μοντέλων στην Ευρώπη, η Nissan έχει πραγματικά γυρίσει σελίδα, με μια σαφή πορεία προς την ηλεκτροκίνηση και την ουδετερότητα των εκπομπών άνθρακα.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;