Η G-Power κάνει τις BMW M5 και M8 Competition πανίσχυρες

BMW M5 και Μ8 Competition G-Power tuning 2022
Οι BMW M5 Competition και M8 Competition είναι δύο αυτοκίνητα από τα οποία η ισχύς σίγουρα δεν απουσιάζει. Αυτό όμως δεν εμποδίζει την G-Power από το να τις... "κτηνοποιήσει".

Στα χωράφια των supercars στον τομέα των επιδόσεων. μπαίνουν τα δύο κορυφαία μοντέλα των Βαυαρών, χάρη στο πακέτο των βελτιώσεων που δέχονται από τη G-Power. Ο λόγος για τις BMW M5 Competition και M8 Competition, οι οποίες είναι διαθέσιμες από τη γερμανική εταιρεία σε διάφορα στάδια βελτίωσης αναφορικά με την ισχύ του S63 κινητήρα τους.

Διαβάστε επίσης: Γάμος στην αυτοκινητοβιομηχανία μετά από 60 χρόνια… αρραβώνα

Τα δύο μοντέλα των Βαυαρών που αποτελούν ήδη τα κορυφαία αναφορικά με τις επιδόσεις που προσφέρουν στη γκάμα της Σειράς 5 και της Σειράς 8, προσφέρονται από την G-Power σε τέσσερα διαφορετικά στάδια βελτίωσης. Σο πρώτο η ισχύς του υπετροφοδοτούμενου κινητήρα ανεβαίνει στους 700 ίππους και τα 850 Nm ροπής με την ιπποδύναμη να ανεβαίνει άνα 40άδες έως και το τέταρτο στάδιο των 820 ίππων και 1.000 ολόκληρων Nm ροπής.

 

Για εκείνους που θέλουν ακόμη περισσότερα η G-Power έχει διαθέσιμα τα πακέτα βελτίωσης “Τυφώνας”, τα οποία μεταμορφώνουν τα μοντέλα της BMW σε πραγματικά supecars. Το πρώτο ονομάζεται Hurricane RS και προσθέτει άλλους 20 ίππους και 50 Nm φτάνοντας τη συνολική απόδοση στους 840 ίππους και τα 1.050 Nm. Στην κορυφή “κάθεται” το πακέτο Hurricane RR, που αν και δεν αυξάνει περισσότερο τη ροπή, προφανώς για λόγους αξιοπιστίας του κιβωτίου, ανεβάζει την μέγιστη ιπποδύναμη στα 900 άλογα.

Διαβάστε επίσης – BMW Σειρά 8 και BMW M8: Αποκάλυψη για τις νέες εκδόσεις

Στα δύο τελευταία πακέτα η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 340 χλμ./ώρα με το RS να κοστίζει 59.500 ευρώ και το RR να φτάνει σε κόστος τα 119.000 ευρώ συμπεριλαμβανομένου και του γερμανικού ΦΠΑ.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;