Ford: Ετοιμάζει κινητήρα υδρογόνου που “υπόσχεται” λειτουργία με πολύ “φτωχό” μείγμα

Είναι κινητήρας εσωτερικής καύσης με άμεσο ψεκασμό υδρογόνου και "υπόσχεται" ότι λειτουργεί φυσιολογικά με υπερβολικά "φτωχό" μείγμα. Νέα πατέντα της Ford!

Μπορεί η Ford να στρέφεται έμπρακτα προς την ηλεκτροκίνηση και το πλάνο μελλοντικής στρατηγικής της να το επιβεβαιώνει, αλλά φαίνεται ότι η λύση του υδρογόνου ως “κινητήρια δύναμη” του μέλλοντος, μόνο αδιάφορη δεν την αφήνει. Ας δούμε τη νέα πατέντα που κατοχύρωσε και πρόσφατα είδε το φως της δημοσιότητας.

Διαβάστε επίσης: Έρχεται κινητήρας που καταναλώνει από diesel μέχρι… υδρογόνο

Στη νέα κατοχύρωση ευρεσιτεχνίας δεν έχουμε να κάνουμε με κυψέλες υδρογόνου, αλλά με έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης που καταναλώνει υδρογόνο. Πρόκειται για εφαρμογή που έχει απασχολήσει αρκετά τόσο σε πειραματικό επίπεδο, όσο και σε αγωνιστικό την Toyota. Σύμφωνα με την συγκεκριμένη πατέντα, λοιπόν, η Ford έχει αναπτύξει ένα μοτέρ που διακρίνεται για τις μικρές ανάγκες σε καύσιμο.

Αυτό συμβαίνει διότι μπορεί να λειτουργεί φυσιολογικά με πολύ φτωχό μείγμα. Η Ford αναφέρει ότι ένας κινητήρας βενζίνης έχει τιμή λάμδα 0,54-1,25, (το 1,00 είναι η τέλεια στοιχειομετρική αναλογία που εκφράζει 14,7 μέρη αέρα προς 1 μέρος βενζίνης) ενώ την ίδια ώρα ο κινητήρας εσωτερικής καύσης με υδρογόνο θα είναι σε θέση να λειτουργεί με τιμές άνω του 2. Αυτό σημαίνει πως το μείγμα αέρα καυσίμου θα μπορούσε να αποτελείται από τουλάχιστον 68 μέρη αέρα προς 1 μέρος υδρογόνου (στοιχειομετρική αναλογία υδρογόνου 34:1).

Ο κινητήρας είναι υπερτροφοδοτούμενος και φέρει σύστημα άμεσου ψεκασμού. Λόγω της έκχυσης του καυσίμου απευθείας στον κύλινδρο, παράγεται έως και 15% περισσότερη ισχύς, από έναν κινητήρα βενζίνης με ίδια χαρακτηριστικά. Προορίζεται για υβριδικά συστήματα, αν περάσει ποτέ στην παραγωγή.

Πηγή: musclecarsandtrucks.com

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;