Renault: Ο λόγος που την “κρατά” στη Ρωσία

Renault Ρωσία
Ένας-ένας, οι κολοσσοί της αυτοκινητοβιομηχανίας τα "μαζεύουν" από την Ρωσία! Κάτι τέτοιο, όμως, δεν ισχύει για την Renault και υπάρχει λόγος...

Στα πλαίσια των κυρώσεων απέναντι στη Ρωσία, οι μεγαλύτερες εταιρείες από τον κόσμο της αυτοκίνησης ήδη έχουν σταματήσει την εισαγωγή αυτοκινήτων. Η Stellantis έχει αναστείλει την λειτουργία εργοστασίων, ομοίως και άλλες εταιρείες ανεξαρτήτου προέλευσης. Υπάρχει μία ευρωπαϊκή εταιρεία, όμως, που το να τηρήσει τις κυρώσεις απέναντι στην Ρωσία δεν είναι και τόσο απλή υπόθεση. Ο λόγος για την Renault, κάτω από την “ομπρέλα” της οποίας βρίσκεται η ρωσική AvtoVAZ, με την τελευταία να κατασκευάζει τα Lada.

Διαβάστε επίσης: Όταν η τιμή βενζίνης ξεπέρασε για πρώτη φορά το 1,00 ευρώ

Είναι εύκολα αντιληπτό, λοιπόν, ότι η σύνδεση της Renault με την ρωσική οικονομία μόνο επιφανειακή δεν μπορεί να χαρακτηριστεί. Αναλυτικότερα, η γαλλική εταιρεία διατηρεί αυτή τη στιγμή το 68% των μετοχών της AvtoVAZ. H ρωσική εταιρεία χρονολογείται από την εποχή της σοβιετικής ένωσης και φέρνει στα ταμεία της Renault περίπου το 10% των συνολικών εσόδων.

Πέρα, όμως, από την AvtoVAZ, η καθολική υιοθέτηση των κυρώσεων απέναντι στη Ρωσία θα ήταν καταστροφική για τον όμιλο, μιας και στα εργοστάσια επί ρωσικού εδάφους εργάζεται προσωπικό 40.000 ατόμων.

Η Renault εξάγει περίπου το 30% του συνόλου των αυτοκινήτων της στη ρωσική αγορά και απορροφά από την συγκεκριμένη αγορά το 12% των κερδών της, ενώ το προσωπικό της σε μονάδες της συγκεκριμένης χώρας φτάνει τα 40.000 άτομα. Τέλος, στο παρελθόν είχε γίνει επένδυση ύψους 1 δισ. ευρώ από την Renault στη συγκεκριμένη αγορά, συνεπώς μία φυγή από την Ρωσία θα αποτελούσε τεράστια οικονομική “πληγή”.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;