Toyota: Νέα πατέντα με τιμόνι που “φουσκώνει” σε έκτακτη ανάγκη

Πατέντα Toyota
Έρχεται το τιμόνι με την μεταβαλλόμενη διάμετρο στεφάνης; Οι Ιάπωνες της Toyota καινοτομούν με μία άκρως ενδιαφέρουσα πατέντα...

Φαίνεται ότι ο κόσμος της αυτοκινητοβιομηχανίας “ψάχνεται” αρκετά το τελευταίο διάστημα με την εξέλιξη στον τομέα των συστημάτων διεύθυνσης και, πιο συγκεκριμένα, με το τιμόνι. Αυτή τη φορά, η Toyota, εταιρεία που έχει χαρακτηριστεί ως ο “βασιλιάς” της πατέντας (εδώ μπορείτε να μάθετε τον λόγο), αποφάσισε να κατοχυρώσει μία ενδιαφέρουσα ιδέα. Πάμε να δούμε περί τίνος πρόκειται και ποια είναι τα πλεονεκτήματα σύμφωνα με τους Ιάπωνες.

Διαβάστε επίσης: Ένα πολύ περίεργο τιμόνι κατοχύρωσε με πατέντα η BMW

Η συγκεκριμένη ευρεσιτεχνία συνδέεται περισσότερο με την στεφάνη του τιμονιού, το σημείο δηλαδή που ο οδηγός έρχεται σε επαφή με το σύστημα διεύθυνσης και λαμβάνει από αυτό όλη την πληροφόρηση. Πιο συγκεκριμένα, η Toyota εξέτασε την ιδέα της τοποθέτησης ειδικών ενεργοποιητών στις λαβές της στεφάνης, η οποίες ουσιαστικά θα αυξάνουν το πάχος σε συγκεκριμένες περιπτώσεις.

Σύμφωνα με την Toyota, το τιμόνι θα είναι σε θέση να ειδοποιεί τον οδηγό σε πολλές περιπτώσεις, όπως για παράδειγμα την κατά λάθος αλλαγή λωρίδας στον αυτοκινητόδρομο. Υποστηρίζει ότι και σήμερα υπάρχουν ηχητικές ή ακουστικές ενδείξεις που ειδοποιούν τον οδηγό, αλλά ένα ερέθισμα όπως το φούσκωμα της στεφάνης θα μπορούσε να είναι πολύ πιο αποτελεσματικό. Ένα ακόμα πλεονέκτημα είναι ότι σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης, η αύξηση της διαμέτρου θα αύξανε σημαντικά την τριβή με τα χέρια, με αποτέλεσμα την πιο ακριβή και ταχύτερη αντίδραση του οδηγού.

Η κατοχύρωση της ευρεσιτεχνίας πραγματοποιήθηκε στις Η.Π.Α. και μπορείτε να δείτε τα επίσημα έγγραφα πατώντας εδώ.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;