Θέμα χρόνου να περάσουν στην παραγωγή τα ελαστικά που δεν κλατάρουν (+video)

Η αντίστροφη μέτρηση για την "επανάσταση" στον τομέα των ελαστικών ξεκίνησε. Πλησιάζει η μέρα που τα ελαστικά που δεν κλατάρουν θα περάσουν στην παραγωγή...
ελαστικά που δεν κλατάρουν

Στο παρελθόν είχαμε ξανά αναφερθεί στις προσπάθειες της Michelin να φέρει σε μαζική παραγωγή τα ελαστικά που δεν κλατάρουν. Πλέον, όλα δείχνουν ότι αυτή η ιδέα θα πάρει “σάρκα και οστά” πολύ νωρίτερα, μιας και έχει υπάρξει ενδιαφέρον από πλευράς General Motors.

Χειμερινά ελαστικά: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουμε (+video)

“Υπάρχει έντονο ενδιαφέρον για ελαστικά χωρίς αέρα στην επόμενη γενιά του αμιγώς ηλεκτρικού Chevrolet Bolt. Θα είναι πραγματικά σαν να ξανά εφευρίσκουμε τον τροχό», δήλωσε ο Alexis Garcin, πρόεδρος της Michelin North America. Κάτι τέτοιο σημαίνει ότι δεν είναι καθόλου απίθανο να δούμε αυτή την αλλαγή “σταθμό” στον τομέα της αυτοκίνησης μέσα στα επόμενα τρία ή τέσσερα χρόνια.

Τα εικονιζόμενα ελαστικά ονομάζονται “Airless Uptis”, αναπτύχθηκαν σε συνεργασία με την General Motors και το βασικότερο χαρακτηριστικό τους είναι ότι δεν υπάρχει αέρας στο εσωτερικό τους. Αυτό τα κάνει εξαιρετικά ανθεκτικά σε κάθε είδους οδόστρωμα, μιας και είναι αδύνατο να τρυπήσουν από κάποιο αιχμηρό αντικείμενο.

Το νέο ελαστικό της Michelin αποτελείται κυρίως από καουτσούκ και υαλοβάμβακα, ενώ για την ενίσχυσή του χρησιμοποιείται αλουμίνιο. Βασικό πλεονέκτημα, πέρα από την ανθεκτικότητα, είναι η απόσβεση των κραδασμών και η άνεση που προσφέρει. Εννοείται πως με αυτού του τύπου τα ελαστικά δεν θα είναι απαραίτητη η ρεζέρβα, συνεπώς έχουμε και μείωση του βάρους.

Το μεγαλύτερο εμπόδιο στην προσπάθεια για μαζική παραγωγή είναι ο τρόπος με τον οποίο θα γίνεται η απαγωγή θερμότητας από το πέλμα του ελαστικού.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;