Σύγχρονη “πνοή” στην Porsche 930 από τον οίκο Singer

Porsche 930 Singer
Υπερσύγχρονο εσωτερικό και ένας κινητήρας 450 ίππων! Αυτή η Porsche 930 του οίκου Singer δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από σύγχρονες 911...

Αν είστε λάτρεις των παλιών μοντέλων, αλλά βλέπετε με καλό μάτι τις τεχνολογίες του σήμερα, τότε δεν γίνεται να μην ονειρευτείτε το νέο project του οίκου Singer. Η Porsche 930 που βλέπουμε, μόνο εργοστασιακή δεν μπορεί να χαρακτηριστεί, αφού οι Αμερικανοί την αναβάθμισαν σχεδόν σε κάθε τομέα.

Η νέα τους πρόταση για πελάτες με “γερά” πορτοφόλια είναι η μετατροπή της Porsche 911 (930) που βλέπετε στις εικόνες. Ο οίκος αναφέρει ότι ως βάση χρησιμοποιείται η turbo έκδοση του μοντέλου που την δεκαετία του ’80 απέδιδε περίπου 326 ίππους. Οι αλλαγές έχουν γίνει τόσο σε αισθητικό επίπεδο, όσο και στα μηχανικά μέρη. Το μόνο σίγουρο είναι ότι το αποτέλεσμα θα δελεάσει τους λάτρεις του μοντέλου.

Ξεκινώντας από την εξωτερική σχεδίαση του αυτοκινήτου, ο Rob Dickinson, ηγετικό στέλεχος της εταιρείας αναφέρει ότι σχεδόν όλα τα μέρη του εξωτερικού έχουν αλλαχθεί, πλην των πορτών. Νέοι προφυλακτήρες έχουν τοποθετηθεί εμπρός και πίσω, καινούριο είναι το bodykit, ενώ κάποια εξαρτήματα είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα. Όσο για το εσωτερικό, διατηρεί την αισθητική εκείνης της δεκαετίας, αλλά δεν απουσιάζουν σύγχρονα στοιχεία, όπως για παράδειγμα τα θερμαινόμενα / ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα και το cruise control. Εννοείται ότι σύγχρονα συστήματα ασφαλείας, όπως το ABS και το traction control έχουν προστεθεί.

Για το τέλος αφήσαμε το μοτέρ, το οποίο “παντρεύει” μέρη από διάφορες γενιές Porsche 911. Ως βάση έχει χρησιμοποιηθεί ένας αυθεντικός, αερόψυκτος κινητήρας flat-six turbo εκείνης της εποχής, αλλά πλέον έχει διπλά turbo και δύο intercooler που έρχονται απευθείας από την καινούρια Porsche 911 (992). To αποτέλεσμα έπειτα από αρκετές επεμβάσεις είναι η ισχύς να ξεπερνά τους 450 ίππους, ενώ η κίνηση μεταφέρεται στον πίσω άξονα μέσω χειροκίνητου σασμάν έξι σχέσεων.

Η τιμή παραμένει για την ώρα άγνωστη, αλλά η εταιρεία έχει αναφέρει πως ήδη έχουν ξεκινήσει οι εργασίες για την παράδοση 70 αυτοκινήτων σε ισάριθμους τυχερούς ιδιοκτήτες.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;