Lotus: Τέλος παραγωγής για τις Elise, Exige και Evora

Lotus Elise, Exige και Evora παραγωγή 2021
Ένα κεφάλαιο κλείνει στην ιστορία της βρετανικής εταιρείας με τη Lotus να ανακοινώνει επίσημα το τέλος παραγωγής των Elise, Exige και Evora.

Σύμφωνα και με την ανακοίνωση της βρετανικής εταιρείας πρόκειται για το τέλος μιας σημαντικής εποχής για τη Lotus που ξεκίνησε πριν από ένα τέταρτο του αιώνα, το 1996 με την έναρξη της παραγωγής της Lotus Elise.

Διαβάστε επίσης – Lotus Europa: Το αλλόκοτο αυτοκίνητο που δεν του περίσσευε… γραμμάριο!

Μετά από 26 χρόνια η παραγωγή των Elise, Exige και Evora σταματά στις 51.738 μονάδες, με την Elise να αποτελεί και το best seller των Βρετανών όλη αυτή την περίοδο με 35.124 αυτοκίνητα. Στη άτυπη δεύτερη θέση η Exige με τη δική της παραγωγή να φτάνει συνολικά στις 10.497 μονάδες, ενώ στα 6.117 αυτοκίνητα έφτασε η παραγωγή της Evora.

Σε κίτρινο χρώμα, η τελευταία Elise που είδε το φως της παραγωγής είναι μία Sport 240, μία πράσινη Cup 430 είναι η τελευταία Exige και μια GT430 είναι η τελευταία Evora, σε γκρι μεταλλικό χρώμα. Και οι τρεις ανήκουν στις “αποχαιρετιστήριες” εκδόσεις Last Edition (γι’ αυτές διαβάστε περισσότερα εδώ) και δεν θα διατεθούν προς πώληση παραμένοντας στην κατοχή της Lotus.

Διαβάστε επίσης: Και τετραθέσιο ηλεκτρικό μοντέλο από τη Lotus, έως 885 ίππους

Να σημειωθεί ότι πάνω στην πλατφόρμα των Elise/Exige «πάτησαν» και κατασκευάστηκαν, επίσης στο βρετανικό εργοστάσιο, το Opel Speedster αλλά και το πρώτο και μοναδικό μέχρι στιγμής σπορ αυτοκίνητο της Tesla, το Roadster.

Σειρά τώρα για τη Lotus έχει η Emira, η τελευταία συμβατική Lotus, η παραγωγή της οποίας αναμένεται να ξεκινήσει την ερχόμενη άνοιξη, αφού ολοκληρωθούν οι δοκιμές εξέλιξης που πλησιάζουν προς την ολοκλήρωση τους και εγκατασταθεί στο εργοστάσιο η νέα γραμμή παραγωγής, αντικαθιστώντας εκείνες των Elise, Exige και Evora.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;