Η BMW M3 (E30) CSL που δεν γνωρίσαμε ποτέ (+video)

BMW M3 CSL
Ελαφρύτερη, με υπερκυβισμένο μοτέρ και κεραμικά δισκόφρενα! Αν η βαυαρική εταιρεία κατασκεύαζε μία BMW M3 E30 CSL, σίγουρα θα ήταν κάπως έτσι...

Μπορεί η βαυαρική εταιρεία να μην κατασκεύασε ποτέ την έκδοση CSL της BMW M3 (E30), αυτό όμως φαίνεται πως δεν αποθάρρυνε μία εταιρεία να την δημιουργήσει. Σίγουρα το αποτέλεσμα θα ήταν παρόμοιο αν το αναλάμβανε η μητρική εταιρεία. Πάμε να γνωρίσουμε, λοιπόν, την απόλυτη BMW M3 (E30) CSL της βρετανικής Redux.

Διαβάστε επίσης: Πόσα άλογα “βγάζει” μία BMW M3 έπειτα από 20 χρόνια και 278.000 χλμ.; (+video)

Η παραγωγή του εικονιζόμενου αυτοκινήτου θα περιοριστεί στα μόλις 30 αντίτυπα και, μπορεί αισθητικά να μην υπάρχουν σημαντικές αλλαγές, αλλά δεν ισχύει το ίδιο και για τα μηχανικά του μέρη. Αρχικά, η BMW M3 (E30) CSL της Redux είναι πιστή στην φιλοσοφία της κάθε CSL (Coupe Sport Leichtbau), δηλαδή έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στη μείωση του βάρους.

Αρκετά μέρη του αμαξώματος, όπως η οροφή, τα φτερά και το καπό είναι κατασκευασμένα από carbon, ενώ το εσωτερικό είναι αρκετά λιτό εξοικονομώντας ακόμα περισσότερο βάρος. Τα πίσω καθίσματα απουσιάζουν και την θέση τους έχει πάρει ένα roll-cage, ενώ στο εμπρός τμήμα συναντάμε δερμάτινα bucket της Recaro.

Η Redux θα προσφέρει δύο επιλογές κινητήρων που θα βασίζονται στον εργοστασιακό τετρακύλινδρο S14 και έχουν υπερκυβιστεί στα 2,5 λτ. αντί για 2,3. Μέρος της βελτίωσης είναι τα ενισχυμένα έμβολα, οι μπιέλες και ο στρόφαλος, ενώ έχει προστεθεί carbon εισαγωγή και αναπρογραμματίστηκε ο εγκέφαλος. Κάθε ιδιοκτήτης μπορεί να επιλέξει είτε ατμοσφαιρική έκδοση του μοτέρ (άγνωστης ισχύος για την ώρα), είτε υπερτροφοδοτούμενη με 387 ίππους (260 ίπποι/τόνο) και 528 Nm ροπής. Η κίνηση περνά ασφαλώς στους πίσω τροχούς μέσω του dogleg πεντατάχυτου σασμάν, ενώ δεν απουσιάζει και το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.

Τέλος, για την αναβάθμιση της δυναμικής συμπεριφοράς της BMW M3 (E30) CSL υπάρχουν ρυθμιζόμενη ανάρτηση και φρένα της AP Racing (με κεραμικά δισκόφρενα κατόπιν παραγγελίας). Όσο για την τιμή, δεν έχει γίνει ακόμα επίσημη τοποθέτηση από την εταιρεία, αλλά δεδομένου ότι απαιτούνται περίπου 4.000 ώρες για την δημιουργία του κάθε αυτοκινήτου, σίγουρα δεν θα είναι φθηνό. Ακολουθεί το εντυπωσιακό video από το κανάλι “Carfection”, ενώ περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;