Mercedes: Προσεχώς “εντός έδρας” παραγωγή του δικού της ηλεκτρικού κινητήρα

Mercedes ηλεκτρικός κινητήρας παραγωγή στο Βερολίνο
Η Mercedes αναμένεται να ξεκινήσει την παραγωγή των δικών της ηλεκτρικών κινητήρων στο παλιότερο σε λειτουργία εργοστάσιο της στο Βερολίνο.

Η Mercedes που αναμένεται να έχει μια πλήρως ηλεκτρική γκάμα σε μια 10ετία από τώρα, αναφέρει στη σχετική ανακοίνωση ότι το έργο της κατασκευής του πρώτου δικού της ηλεκτρικού κινητήρα στη Γερμανία θα πραγματοποιηθεί στο εργοστάσιο της στο Βερολίνο, εκεί που μέχρι σήμερα κατασκευάζονται μοτέρ εσωτερικής καύσης και συγκεκριμένα diesel κινητήρες.

Διαβάστε επίσης – Mercedes-Benz: Νέα πατέντα θα σώσει αν δεν λειτουργήσουν τα φρένα

Η ανακοίνωση της γερμανικής εταιρείας φέρνει και σχετική ανακούφιση στους χιλιάδες εργαζόμενους στο εργοστάσιο της στο Βερολίνο, καθώς έρχεται μετά από εκείνη του Σεπτεμβρίου που έκανε λόγο για παύση παραγωγής του diesel V6 μέσα στους επόμενους 12 περίπου μήνες. Με τη μεταφορά της παραγωγής του πρώτου ηλεκτρικού μοτέρ της στο Βερολίνο εξασφαλίζεται και στο μέλλον η λειτουργία του εργοστασίου αλλά και οι δουλειές των περίπου 2.300 εργαζόμενων εκεί, οι οποίοι θα λάβουν και τη σχετική εκπαίδευση.

Ηλεκτρικού κινητήρα Yasa φωτογραφία Mercedes

Ο κινητήρας που θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο με την 120χρονη λειτουργία είναι αυτός που έχει εξελίξει η βρετανική θυγατρική πλέον της Mercedes, Yasa, η οποία και εξαγοράστηκε από τον όμιλο Daimler το περασμένο καλοκαίρι. Η συνεργασία μεταξύ της Yasa και των Γερμανών ξεκίνησε για πρώτη φορά το 2019.

Δείτε επίσης – Active Parking Assist: Δείτε τη Mercedes να παρκάρει μόνη της (+video)

Η Yasa, που μέχρι τώρα δεν ήταν ιδιαίτερα γνωστή, παράγει σχεδιάζει εξελίσσει και παράγει ηλεκτρικούς κινητήρες που θεωρούνται ως η πιο εξελιγμένοι αυτή τη στιγμή, με σημαντικές διαφορές έναντι εκείνων που χρησιμοποιεί η συντριπτική πλειοψηφία των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων, συμπεριλαμβανομένων και των Tesla. Οι υγρόψυκτοι κινητήρες της Yasa έχουν καλύτερη και πιο σταθερή απόδοση σε σχέση με το βάρος τους έναντι των πιο συμβατικών εφαρμογών, ενώ σύμφωνα με αναφορές παρουσιάζουν και καλύτερη ενεργειακή διαχείριση και κατά συνέπεια χαμηλότερη κατανάλωση. Μοτέρ της Yasa φέρει και η πρώτη υβριδική Ferrari στην ιστορία, η SF90 Stradale και αυτό από μόνο του λέει πολλά.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;