Είναι αυτός ο κινητήρας παραγωγής που στροφάρει ταχύτερα; (+video)

Koenigsegg Jesko
Από το ρελαντί μέχρι τον κόφτη σε 213 χιλιοστά του δευτερολέπτου! Μία απίστευτη επίδοση από το μηχανολογικό θαύμα των 1.600 ίππων...

Έχουμε ακούσει κατά καιρούς διαφόρων ειδών ρεκόρ από αυτοκίνητα, άλλα πιο διαδεδομένα, όπως για παράδειγμα το 0-100 χλμ./ώρα ή ο γύρος σε κάποια πίστα, και άλλα πιο άγνωστα, όπως το μέγιστο όριο περιστροφής ενός κινητήρα. Αυτή τη φορά, μία εταιρεία ισχυρίζεται ότι πέτυχε ένα νέο ρεκόρ ταχύτητας… στροφαρίσματος! Ας δούμε ποια είναι και τι ακριβώς κατάφερε.

Koenigsegg Jesko: Το hypercar των 1600 ίππων (+videos)

Ο λόγος για την Koenigsegg και πιο συγκεκριμένα το μοντέλο Koenigsegg Jesko. Φέρει κινητήρα που φτάνει από το ρελαντί μέχρι τον κόφτη σε μόλις 213 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Όπως θα δείτε στο video που δημοσιεύθηκε στο επίσημο κανάλι της εταιρείας, ο δημοφιλής Christian Von Koenigsegg τονίζει ότι είναι η κορυφαία επίδοση που έχει επιτευχθεί ποτέ.

Υπενθυμίζουμε ότι η Koenigsegg Jesko είναι η ναυαρχίδα της σουηδικής εταιρείας, εξοπλίζεται με 5λιτρο V8 κινητήρα, ο οποίος λειτουργεί με δύο τούρμπο. Η ισχύς του φτάνει στους 1280 ίππους με πίεση 1,7 bar και βενζίνη 95 οκτανίων, ενώ μπορεί να αυξηθεί στους 1600 ίππους, όταν η πίεση αυξηθεί στα 2,2 bar και χρησιμοποιηθεί βιοκαύσιμο E85. Το όριο περιστροφής του κινητήρα είναι οι 8.500 σ.α.λ. όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται εν κινήσει και 7.500 όταν είναι ακίνητο.

Πριν δείτε το video, αξίζει να αναφέρουμε ότι εξαιρετική επίδοση στο στροφάρισμα είχε πετύχει στο παρελθόν και το Lexus LFA. Μόλις 0,6 δλ. ήταν αρκετά ώστε να φτάσει από το ρελαντί στον κόφτη των 9.000 σ.α.λ. Μάλιστα, επικρατεί μία φήμη ότι ήταν τόσο γρήγορη η αύξηση των στροφών που η εταιρεία αναγκάστηκε να τοποθετήσει ψηφιακό στροφόμετρο.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;