Skoda Slavia: Αποκάλυψη για το νέο, ευρύχωρο sedan

Skoda Slavia
Το νέο μοντέλο "χτίστηκε" σε πλατφόρμα που ανέπτυξε η ίδια η Skoda και διακρίνεται για τους κορυφαίους χώρους! Γνωρίστε το νέα Skoda Slavia...

Λίγο καιρό μετά την αποκάλυψη του Skoda Kushaq, ενός SUV που προορίζεται αποκλειστικά για την αγορά της Ινδίας, η τσέχικη εταιρεία συνεχίζει να δίνει έμφαση στη συγκεκριμένη αγορά λανσάροντας το Skoda Slavia. Πρόκειται για ένα sedan που διακρίνεται για τους εξαιρετικούς χώρους και εξελίχθηκε ειδικά για τις ανάγκες της συγκεκριμένης αγοράς.

Στο εμπρός τμήμα του, το Skoda Slavia μήκους 4.541 χλστ. δανείζεται την σχεδιαστική φιλοσοφία του μικρότερου Fabia σε μία πιο διευρυμένη εκδοχή. Έντονα νεύρα διατρέχουν το αμάξωμα, ενώ στο πίσω μέρος υπάρχει το όνομα της εταιρείας στην πόρτα του χώρου αποσκευών, στοιχείο που υπάρχει και σε άλλα μοντέλα της Skoda. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο βασίζεται στην πλατφόρμα του ομίλου MQB A0 IN, η οποία αναπτύχθηκε από την ίδια την Skoda για πρώτη φορά.

Στο εσωτερικό συναντάμε το γνωστό πλέον τιμόνι με την ιδιαίτερη σχεδίαση, ενώ πίσω από αυτό διατίθεται ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών. Ασφαλώς την ενημέρωση και ψυχαγωγία των επιβατών αναλαμβάνει μία δεύτερη οθόνη, η οποία είναι αφής και, ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμό, το μέγεθός της μεταβάλλεται από 7 έως 10 ίντσες. Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στους χώρους αποσκευών, με τον διαθέσιμο όγκο να αγγίζει τα άκρως εντυπωσιακά 521 λίτρα. Ασφαλώς, με τα πίσω καθίσματα σε οριζόντια θέση, ο διαθέσιμος όγκος εκτοξεύεται στα 1.050 λτ. Η κίνηση περνά στον εμπρός άξονα μέσω χειροκίνητου ή αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων.

Αναφορικά με τα μηχανικά σύνολα βενζίνης, το νέο Skoda Slavia έρχεται με έναν χιλιάρη κινητήρα 115 ίππων και έναν 1.500άρη 150 ίππων. Η κίνηση περνά ασφαλώς στον εμπρός άξονα μέσω χειροκίνητου ή κατόπιν επιλογής με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;