H νέα ευέλικτη γραμμή παραγωγής της Mazda στην Ιαπωνία

Mazda Ιαπωνία εργοστάσιο Hofu 2021
Σε τροποποιήσεις προχώρησε η Mazda στο εργοστάσιο της στο Hofu της Ιαπωνίας ώστε να γίνει πιο ευέλικτο αναφορικά με την παραγωγή πολλαπλών τύπων αυτοκινήτων.

H Mazda “θωράκισε” την μελλοντική της παραγωγικότητα στο εργοστάσιο Hofu στην Ιαπωνία προβαίνοντας σε σημαντικές τροποποιήσεις στη βασική γραμμή παραγωγής H2, η οποία κατασκεύαζε μέχρι πρότινος τα Mazda6 και CX-5.

Διαβάστε επίσης: Διάκριση για το Mazda2 χάρη στη χαμηλή του κατανάλωση

Η αναβάθμιση της γραμμής δίνει τώρα τη δυνατότητα στη ιαπωνική εταιρεία να παράγει μοντέλα που βασίζονται σε διαφορετικές πλατφόρμες (μεγαλύτερα ή μικρότερα) αλλά και με διαφορετικά συστήματα κίνησης, τόσο συμβατικά όσο και υβριδικά, αλλά και με κινητήρες που τοποθετούνται στο κάθετο ή τον εγκάρσιο άξονα.

Οι αλλαγές στη γραμμή παραγωγής H2 αποτελούν μέρος της στρατηγικής της Mazda που θα της δώσει τη δυνατότητα να προσαρμόζει πιο αποδοτικά την κατασκευή νέων αυτοκινήτων της ανάλογα και με τη ζήτηση, παρέχοντας έτσι πολύ μεγαλύτερη ευελιξία.

Κύριο χαρακτηριστικό της αναβαθμισμένης γραμμής παραγωγής είναι ο εξοπλισμός που χρησιμοποιείται πλέον, ο οποίος σχεδόν στο σύνολο του δεν είναι εγκατεστημένος σταθερά στο έδαφος. Έτσι οι Ιάπωνες έχουν τη δυνατότητα να τον μετακινούν και να βάζουν στη θέση των μετατοπισμένων μηχανημάτων εκείνα που χρειάζονται κάθε φορά για την παραγωγή του εκάστοτε μοντέλου τους. Παράλληλα, μπορούν να επεκτείνουν τη γραμμή, ώστε να αυξήσουν περαιτέρω τη δυναμικότητα της για ένα συγκεκριμένο μοντέλο, εφόσον υπάρχει και η ανάλογη ζήτηση.

Διαβάστε επίσης: Δοκιμή Mazda MX-5 100th Anniversary Special Edition 132 PS

Τα αυτοκίνητα που συναρμολογούνται, “κινούνται” πάνω σε πλατφόρμες τύπου “παλέτας”, οι οποίες φέρουν ροδάκια και αυτό, σύμφωνα με την ιαπωνική εταιρεία, δίνει ακόμη μεγαλύτερη ελευθερία στους εργαζόμενους να κινούνται ελεύθερα γύρω τους, σε σχέση με μία σταθερή γραμμή.

Για τη μεταφορά και την εγκατάσταση του εκάστοτε κινητήρα αλλά και της ανάρτησης εμπρός-πίσω φροντίζουν δύο αυτοματοποιημένα ρομποτικά οχήματα (automated guided vehicles -AGV) που ευθυγραμμίζονται αυτόματα με το μήκος του μοντέλου όπου γίνεται η τοποθέτηση του μοτέρ. Τα εν λόγω οχήματα έχουν η δυνατότητα να κάνουν το ίδιο και για μπαταρίες, στην περίπτωση που το μοντέλο, το οποίο συναρμολογείται, είναι αμιγώς ηλεκτρικό. Με αυτόν τον τρόπο λειτουργεί πλέον περισσότερο από το μισό εργοστάσιο Hofu.

Ανάλογες αλλαγές έχουν πραγματοποιηθεί και το τμήμα συγκόλλησης που έδωσαν τη δυνατότητα στη Mazda να μειώσει τους χρόνους αλλά και τις επενδύσεις, ειδικά όταν παρουσιάζονται και προστίθενται στη γκάμα της νέα μοντέλα. Έτσι, ο χρόνος που χρειάζεται για τη διαδικασία έχει μειωθεί συνολικά κατά 80% περίπου, ενώ ακόμη πιο σημαντικά, το κόστος επένδυσης στη γραμμή παραγωγής για ένα νέο μοντέλο, έχει μειωθεί στο μόλις 10%, σε σχέση με τα συμβατικά συστήματα.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;