Όριο στις Autobahn; Το θέλει ακόμη και πιλότος της Formula 1

Autoban όριο ταχύτητας Vettel 2021
Η επιβολή ορίων ταχύτητας στις διάσημες Autobahn έχει έρθει ξανά στο προσκήνιο στη Γερμανία και ο Sebastian Vettel είναι ένας από τους υποστηρικτές της ιδέας.

Οι γερμανικοί αυτοκινητόδρομοι που τους γνωρίζουμε και ως Autobahn είναι διάσημοι σε όλο τον κόσμο καθώς υπάρχουν τμήματα τους όπου δεν τίθεται περιορισμός στο ανώτατο όριο ταχύτητας που μπορεί να κινηθεί κάποιος. Έπειτα και από τις πρόσφατες εκλογές στη Γερμανία, η συζήτηση για την επιβολή ανώτατου ορίου ταχύτητας έχει βρει εκ νέου υποστηρικτές σε επίπεδο κυβέρνησης, ενώ δεν είναι μικρή και εκείνη η μερίδα του κοινού που πιστεύει ότι κάτι τέτοιο πρέπει να εφαρμοστεί.

Διαβάστε επίσης – Έρευνα: Τα δέκα καλύτερα/χειρότερα αυτοκίνητα για ψηλούς οδηγούς

Ένας από τους υποστηρικτές τις ιδέας φαίνεται να είναι και ο τέσσερεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1, Sebastian Vettel, ο οποίος βλέπει να προκύπτουν θετικά πράγματα από το όριο ταχύτητας στις Autobahn σε επίπεδο ασφάλειας αλλά και κλίματος.

Sebastian Vettel όριο ταχύτητας αυτοκινητόδρομοι autobahn 2021

Παρότι αγωνιζόμενος στο υψηλότερο επίπεδο των τεσσάρων τροχών και εξοικειωμένος με τις υψηλές ταχύτητες κίνησης από μικρό παιδί, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο γερμανικό Auto Motor und Sport, ο Vettel τάσσεται υπέρ των ορίων ταχύτητας: “Δεν έχει να κάνει με προσωπικά αισθήματα. Πρέπει να βλέπει κανείς τη μεγάλη εικόνα…Ένα όριο ταχύτητας θα “σώσει” σχεδόν δύο εκατομμύρια τόνους εκπομπών CO2. Και θα κάνει τους δρόμους λίγο πιο ασφαλείς. Υπάρχουν ατυχήματα στη Γερμανία που γίνονται μόνο επειδή δεν έχουμε όριο ταχύτητας. Αν καταφέρεις να σώσεις έστω και μία ζωή, τότε δεν χρειάζεται και πολλή σκέψη,” δήλωσε ο Vettel και πρόσθεσε ότι όποιος θέλει να βυθίζει το δεξί πεντάλ στο πάτωμα θα πρέπει να το κάνει εκεί που είναι ασφαλές, όπως είναι το περιβάλλον μιας πίστας. “Μπορείς να δοκιμάσεις τα όρια σου χωρίς να βάζεις τους υπόλοιπους σε κίνδυνο”, συμπλήρωσε.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;