Αυτή η Ferrari Testarossa είναι σύγχρονη και έχει… τρομακτική τελική ταχύτητα

Ferrari Testarossa
Όχι, δεν πρόκειται για ένα εργοστασιακό αυτοκίνητο! Αυτή η Ferrari Testarossa είναι το απόλυτο "restomod" και η τελική της ταχύτητα φτάνει τα 324 χλμ./ώρα!

Μπορεί το τελευταίο διάστημα να έχουμε δει “αναγεννήσεις” παλιών αυτοκινήτων που φέρουν σύγχρονους ηλεκτροκινητήρες, όπως για παράδειγμα το Citroen DS, αλλά ο ελβετικός οίκος Officine Fioravanti προτίμησε να ακολουθήσει μία διαφορετική οδό που σίγουρα δεν θα αφήσει ασυγκίνητους τους γνήσιους “petrolheads”.

Διαβάστε επίσης: Με μόλις 10.000 χλμ. πωλήθηκε η Ferrari Testarossa του Miami Vice (+video)

Ο λόγος για την εικονιζόμενη “restomod” έκδοση της Ferrari Testarossa που βλέπουμε στις εικόνες. Εξωτερικά, δεν διαφοροποιείται σημαντικά από την εργοστασιακή έκδοση. Οι αναβαθμίσεις περιορίζονται στις αλλαγή των ζαντών, οι οποίες έχουν μεγαλώσει από τις 16 ίντσες στις 17 εμπρός και 18 πίσω.

Στο εσωτερικό τους κρύβονται τα ισχυρά φρένα της Brembo, που “συνεργάζονται” με σύστημα ABS, ενώ δεν απουσιάζει και το ESP. Άλλωστε είναι ένα project του 2021 και τέτοια συστήματα επιβάλλονται. Η βελτίωση της δυναμικής συμπεριφοράς ολοκληρώνεται με τις ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της Ohlins, αλλά και την εφαρμογή αντιστρεπτικών. Όσο για το εσωτερικό, η ελβετική εταιρεία αναφέρει ότι έχουν γίνει κάποιες σύγχρονες προσθήκες, όπως για παράδειγμα η αντικατάσταση των πλαστικών επιφανειών με αλουμίνιο και η εγκατάσταση infatainment που εξοπλίζεται και με bluetooth.

Για το τέλος, βέβαια, αφήσαμε τον κινητήρα, μιας και αυτός συγκεντρώνει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Κάτω από το καπό βρίσκεται μία βελτιωμένη εκδοχή του 12κύλινδρου μοτέρ χωρητικότητας 4,9 λτ., το οποίο παράγει πλέον 510 ίππους και 600 Nm ροπής. Η εταιρεία δεν αναφέρει πως πέτυχε την αναβάθμιση, αλλά τονίζει πως με την διατήρηση του βάρους σε χαμηλά επίπεδα η τελική ταχύτητα εκτοξεύτηκε στα 324 χλμ./ώρα.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;