Κι όμως… Οι οδηγοί ΔΕΝ γνωρίζουν με σιγουριά τι ισχύει σε κυκλικούς κόμβους…

Κυκλικός κόμβος
Δύσκολα τα πράγματα στους κυκλικούς κόμβους, καθώς μεγάλο ποσοστό των οδηγών δεν γνωρίζει πως να κινηθεί, σύμφωνα με έρευνα. Δείτε τα ευρήματά της.

Πριν από μερικές εβδομάδες είχαμε φέρει στην επιφάνεια το θέμα των κυκλικών κόμβων και το πόσο προβληματική είναι στην χώρα μας η κατάσταση, όπως μπορείτε να διαβάσετε στο άρθρο μας εδώ (και να δείτε τι ισχύει). Κάτι που δίχως αμφιβολία αποτυπώθηκε τόσο στα σχόλια στα social media του TractioN, όσο και στο Poll που κάναμε στο Instagram, στο οποίο οι απαντήσεις για το ποιος έχει προτεραιότητα ήταν μοιρασμένες…

Πλέον, έρχεται μια έρευνα της IPSOS, η οποία διενεργήθηκε για ασφαλιστική εταιρεία στην Νορβηγία, σύμφωνα με την οποία οι οδηγοί και ειδικά οι νεότερης ηλικίας οδηγοί, δεν καταλαβαίνουν τι ισχύει και πως πρέπει να κινηθούν σε έναν κυκλικό κόμβο.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την έρευνα της IPSOS, ένας στους πέντε οδηγούς κάτω των 40 ετών δεν είναι σίγουρος για το ποια λωρίδα πρέπει να επιλέξει σε έναν κυκλικό κόμβο, ενώ το 15% των ερωτηθέντων οδηγών είπε πως δεν γνωρίζει πως κινούνται τα οχήματα και ποιος έχει προτεραιότητα (σε σχέση με την Ελλάδα το ποσοστό είναι πολύ καλύτερο, αν πάρουμε ως σημείο αναφοράς τη δική μας δημοσκόπηση).

Σύμφωνα πάντοτε με την ίδια έρευνα, το ποσοστό των οδηγών άνω των 40 ετών που δεν γνωρίζουν τι ισχύει σε κυκλικούς κόμβους είναι πολύ μικρό, ενώ 30% αυτών ενοχλούνται όταν κάποιος έχει επιλέξει λάθος λωρίδα σε κυκλικό κόμβο.

Τέλος, η έρευνα αναφέρει και κάτι οξύμωρο. Παρά το γεγονός πως μεγάλο ποσοστό των οδηγών έχει άγνοια για τους κανόνες των κυκλικών κόμβων, τα ατυχήματα σε αυτούς είναι σπάνια και οι ζημιές των οχημάτων μικρότερες από αυτές των ατυχημάτων στις κλασσικές διασταυρώσεις. Προφανώς λέμε εμείς, οι οδηγοί στους κυκλικούς κόμβους έχουν αυξημένη την προσοχή τους, ενώ εισέρχονται με μειωμένη ταχύτητα στους κυκλικούς κόμβους.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;