Alfa Romeo Giulia GTA: Όποιος πρόλαβε πρόλαβε… Ξεπούλησε σε λίγους μήνες!

Alfa Romeo Giulia GTA και GTAm 2021
Λίγους μόλις μήνες χρειάστηκε η Alfa Romeo Giulia GTA για να ξεπουλήσει... Δείτε πόσο κόστιζε στην χώρα μας το συλλεκτικό πλέον, ιταλικό μοντέλο!

Ήταν άνοιξη του 2020 όταν η Alfa Romeo ανακοίνωσε την επιστροφή της Giulia GTA. Πλέον, ενάμιση χρόνο μετά, με τη διάθεση και των 500 αριθμημένων μονάδων να έχει ολοκληρωθεί στους ιδιοκτήτες τους, η σύγχρονη Giulia GTA περνά και επίσημα στην κατηγορία των συλλεκτικών αυτοκινήτων!

Δείτε εδώ πόσο κόστιζε η Alfa Romeo Giulia GTA στην χώρα μας

Οι συγκεκριμένες Alfa Romeo θα συναντήσουν τους τυχερούς κατόχους τους σε όλο τον κόσμο, από την Ευρώπη και την Αμερική, έως την Κίνα, την Ιαπωνία και την Αυστραλία, επιβεβαιώνοντας την επιτυχία του προγράμματος, αλλά και το πάθος για τη μάρκα σε παγκόσμιο επίπεδο.

Πρόκειται για μια ιστορία αυθεντικού πάθους, με ένα αυτοκίνητο που δημιουργήθηκε όχι μόνο για τους Alfisti, αλλά και όσους αγαπούν τα σπορ αυτοκίνητα. Με αφορμή του εορτασμούς για τα 110α γενέθλια της μάρκας, αυτόματα η σκέψη για τη δημιουργία κάτι μοναδικού για την περίσταση πήγε στη θρυλική Giulia GTA του 1965, ενός από τα πλέον επιτυχημένα μοντέλα στην ιστορία της μάρκας.

Το 1965, μια μικρή ομάδα μηχανικών της Autodelta Racing Team, δουλεύοντας εκτός του ωραρίου τους, εξέλιξαν την GTA στο Balocco, ένα αυτοκίνητο με αυθεντικές αγωνιστικές καταβολές. Κάτι αντίστοιχο συνέβη και με την ομάδα που δημιούργησε τη σύγχρονη Giulia GTA, ένα αυτοκίνητο που φέρνει και πάλι στην επιφάνεια ένα σημαντικό κεφάλαιο της ένδοξης ιστορίας της Alfa Romeo. Οι μηχανικοί και τεχνικοί δούλεψαν πάνω στο πρόγραμμα με την κωδική ονομασία “the Monster”, στις ίδιες εγκαταστάσεις που δημιουργήθηκαν οι Giulia του 1965. Συνδέοντας τα παρελθόν με το παρόν και κυρίως τιμώντας την ιστορία της μάρκας, οι νέες GTA φέρουν περήφανα στα φτερά τους το χαρακτηριστικό λογότυπο της Autodelta. Η Giulia GTA του 1965 κατασκευάστηκε σε 500 μονάδες, αριθμός που απαιτούνταν για την έγκριση τύπου στην κατηγορία Group 2 Turismo. Τον ίδιο ακριβώς αριθμό αντιτύπων ακολουθεί και η σύγχρονη GTA.

Η σύνδεση των δύο μοντέλων, που τα χωρίζουν 55 χρόνια, συνεχίζεται και σε τεχνικό επίπεδο. Βασικό στοιχείο αποτελεί η μείωση του βάρους με τους μηχανικούς και στις δύο περιπτώσεις να εστιάζουν σε όλα τα πιθανά σημεία βελτίωσης. Το 1965 οι τροχοί της GTA ήταν κατασκευασμένοι από μαγνήσιο, ενώ σήμερα για πρώτη φορά στην κατηγορία εφαρμόστηκε μια σχεδίαση εμπνευσμένη από την Formula 1, με μονό μπουλόνι ασφάλισης. Αντίστοιχα το 1965 η εκτενής χρήση αλουμινίου μείωσε σημαντικά το βάρος, ενώ σήμερα η σύγχρονη GTA αξιοποιεί τα σημαντικά πλεονεκτήματα που προσφέρουν τα ανθρακονήματα. Η αεροδυναμική είναι ακόμα ένα στοιχείο με κοινές καταβολές, με τους μηχανικούς της Alfa Romeo σήμερα να έχουν το πλεονέκτημα της συνεργασίας με την Sauber Engineering, έναν οργανισμό με 50 χρόνια εμπειρίας στους αγώνες και μια από τις κορυφαίες ιδιόκτητες σήραγγες αεροδυναμικής στην Ευρώπη.

Τέλος, κοινός παράγοντας και στις δύο περιπτώσεις αποτελεί η εμπλοκή στην εξέλιξη των μοντέλων κορυφαίων οδηγών αγώνων. Τότε οι Teodoro Zeccoli και Andrea de Adamich, σήμερα οι οδηγοί της Alfa Romeo Racing ORLEN F1, Antonio Giovinazzi και Kimi Räikkönen, οι οποίοι είχαν ενεργό ρόλο στις ρυθμίσεις της σύγχρονης GTA και προσέφεραν πολύτιμες συμβουλές, ιδιαίτερα για την αεροδυναμική απόδοση και τη συνολική ισορροπία του συνόλου.

Όλα τα παραπάνω οδήγησαν στη διατήρηση ενός χαρακτηριστικού, το οποίο διαχρονικά αποτελούσε σημείο αναφορά για τις δημιουργίες της Alfa Romeo: Ο συνδυασμός της ομορφιάς με τη χρηστικότητα. Μια μοναδική σχεδίαση που συνθέτει ιδανικά τις όμορφες αναλογίες με τη διαχρονική αισθητική, την αεροδυναμική απόδοση και τη μηχανολογική αρτιότητα. Αυτή είναι και η επιτομή της σύγχρονης GTA.

ΠΗΓΗ: Δελτίο Τύπου

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;