Audi RS Q e-tron: Σε έρημο με 40 βαθμούς Κελσίου οι εξαντλητικές δοκιμές

Την έρημο του Μαρόκου με τις υψηλές θερμοκρασίες και τις αμμοθύελλες επέλεξαν οι Γερμανοί για να φτάσουν στα όρια το Audi RS Q e-tron...
Audi RS Q E-tron

Μερικοί μήνες απομένουν μέχρι την έναρξη του Ράλλυ Ντακάρ, τον Ιανουάριο του 2022 και η Audi Sport δοκιμάζει πλέον το Audi RS Q e-tron στις πιο ακραίες συνθήκες. Αφού ολοκληρώθηκαν με επιτυχία κάποιες εβδομάδες σε Γερμανία και Ισπανία, έφτασε η ώρα της επίσκεψης σε ερήμους του Μαρόκου, εκεί όπου το ηλεκτρικό μοντέλο συναντά τις πιο δυσμενείς συνθήκες.

Διαβάστε επίσης: Οι Γερμανοί καλωσορίζουν τον Ken Block (+video)

Οι μεγάλες θερμοκρασιακές διαφορές και οι αμμόλοφοι της ερήμου προσομοιάζουν τις ακραίες συνθήκες της Σαουδικής Αραβίας στις οποίες καλείται να ανταπεξέλθει το Audi RS Q e-tron. Σε αυτό το περιβάλλον, πληρώματα και μηχανικοί συνάντησαν θερμοκρασίες πάνω από τους 40 βαθμούς Κελσίου ελέγχοντας την συμπεριφορά της μπαταρίας υψηλής τάσης.

Το συγκεκριμένο αγωνιστικό θα καλείται να καλύπτει στο Ράλλυ Ντακάρ μία τεράστια απόσταση καθημερινά και δυνατότητα φόρτισης στην έρημο δε θα υπάρχει. Κάπως έτσι, οι μηχανικοί της Audi σκέφτηκαν να χρησιμοποιήσουν ως φορτιστή της μπαταρίας υψηλής τάσης έναν αποδοτικό κινητήρα από το DTM. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης λειτουργεί στην ιδιαίτερα αποδοτική περιοχή μεταξύ 4.500 και 6.000 σ.α.λ., με την ειδική κατανάλωση να είναι πολύ κάτω από 200 γραμμάρια ανά kWh.

Όσον αφορά στα ηλεκτρικά μοτέρ, τόσο στον εμπρός, όσο και στον πίσω άξονα βρίσκονται τοποθετημένα ηλεκτρικά μοτέρ που έρχονται απευθείας από το μονοθέσιο e-tron FE07 της Audi στη Formula E. Εννοείται, βέβαια, ότι έχουν γίνει κάποιες μετατροπές, όπως για παράδειγμα η τοποθέτηση τρίτου ηλεκτροκινητήρα που χρησιμεύει για την φόρτιση των μπαταριών. Επιπλέον, ενέργεια ανακτάται και κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος και η μπαταρία ζυγίζει περίπου 370 κιλά, με την ενεργειακή χωρητικότητα να αγγίζει τα περίπου 50 kWh.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Με 272 ίππους και 119 χλμ. ηλεκτρική αυτονομία, η plug-in υβριδική έκδοση του νέου Audi Q3 είναι πλέον διαθέσιμη για παραγγελία στην Ελλάδα....
Αλματώδης ήταν η αύξηση στις παραδόσεις αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε όλον τον κόσμο για τον όμιλο της Volkswagen το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς....
H Audi αξιοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη (AI) σε κρίσιμους τομείς, για την πλήρη αξιοποίηση του δυναμικού της αλλά και τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών...
Το πρώτο μεταπολεμικό Audi έκανε εμφανίστηκε το 1965 και αυτό ήταν το μοντέλο που έθεσε τα θεμέλια για τη σύγχρονη εποχή της γερμανικής εταιρείας....
Το παιχνίδια εν κινήσει έρχονται στα μοντέλα αυτής της γερμανικής εταιρείας που ενσωματώνει την πλατφόρμα AirConsole στα infotainment συστήματα τους....
Με τη σειρά "TechFocus F1" η Audi θα παρουσιάζει τακτικά στο κοινό παρασκηνιακές πληροφορίες και τοποθετήσεις για τη Formula 1 του 2026....