Πόσα άλογα “βγάζει” μία BMW M3 έπειτα από 20 χρόνια και 278.000 χλμ.; (+video)

BMW M3 δυναμομέτρηση
Αυτή η BMW M3 e46 ανήκε σε ιδιοκτήτες που προτίμησαν να την απολαύσουν, αντί να την φυλάσσουν σε κάποιο γκαράζ. Ας δούμε πόσο μειώθηκε η ισχύς της!

Η χιλιομετρική απόσταση που έχει διανύσει ένα αυτοκίνητο, όπως είναι λογικό, επηρεάζει σημαντικά την πραγματική ισχύ του κινητήρα. Έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, όμως, να βλέπουμε πόσο έχει μειωθεί και το video με αυτή την BMW M3 θα μας δώσει την ευκαιρία να πάρουμε μία γεύση.

Διαβάστε επίσης: Eπηρεάζεται η ισχύς του κινητήρα από το air condition; (+video)

Αρχικά, θα πρέπει να αναφέρουμε ότι ο κάτοχος της μαύρης BMW M3 e46 δηλώνει ότι το αυτοκίνητο μέσα σε 20 χρόνια έχει διανύσει 173.000 μίλια, απόσταση που “μεταφράζεται” σε 278.000 χλμ. Το βαυαρικό μοντέλο αγοράστηκε την περασμένη χρονιά έναντι του ποσού των 3.000 δολαρίων (περίπου 2.500 ευρώ) και εξοπλίζεται με το αυτόματο κιβώτιο SMG. Ο ιδιοκτήτης αναφέρει ότι έχουν γίνει κάποιες αλλαγές, όπως για παράδειγμα ο επαναπρογραμματισμός της ECU, η τοποθέτηση νέας εισαγωγής και νέας εξαγωγής.

Στην περίπτωση των U.S. Spec εκδόσεων, ο εξακύλινδρος σε σειρά κινητήρας χωρητικότητας 3,2 λτ. αποδίδει 333 ίππους. Θεωρητικά, αυτές οι αναβαθμίσεις θα έπρεπε να αυξήσουν την ισχύ στον στρόφαλο στους 350 ίππους. Με αυτά τα δεδομένα, και γνωρίζοντας ότι υπάρχει μία απώλεια της τάξης του 16% λόγω συστήματος μετάδοσης κίνησης, ο ιδιοκτήτης αναφέρει πως μία αισιόδοξη μέτρηση θα είχε αποτέλεσμα άνω των 280 ίππων.

Το αποτέλεσμα ήταν άκρως θετικό για ένα αυτοκίνητο που έχει ταλαιπωρηθεί τόσο πολύ, μιας και η καλύτερη μέτρηση στο δυναμόμετρο έδειξε 289,5 ίππους στις 7.250 σ.α.λ. Αναλογιστείτε ότι η άριστη επίδοση στο δυναμόμετρο, με θεωρητική ισχύ 350 ίππων και απώλειες της τάξης του 16% θα ήταν οι 296,1 ίπποι. Ο αρχικός σχεδιασμός ήταν να γίνουν τρεις δοκιμής, αλλά με την ολοκλήρωση της δεύτερης εμφανίστηκε έντονος καπνός από την εξάτμιση και ο ιδιοκτήτης προτίμησε να μην πιέσει άλλο το αυτοκίνητο.

Πριν δείτε το video, αξίζει να τονίσουμε ότι ένα αυτοκίνητο σε δύο διαφορετικά δυναμόμετρα, μπορεί να δείξει δύο εντελώς διαφορετικές μετρήσεις. Τα δυναμόμετρα είναι κατά κύριο λόγο “εργαλεία” των βελτιωτών, όπου το αυτοκίνητο μετριέται, βελτιώνεται, και στη συνέχεια ξανά μετριέται ώστε να προκύψουν ασφαλή συμπεράσματα.

Πηγή: carscoops.com

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;