Η Manhart βελτίωσε το ισχυρότερο μοντέλο στην ιστορία της BMW

BMW M5 CS Manhart
Ποιο είναι το ισχυρότερο μοντέλο παραγωγής των Βαυαρών; Ασφαλώς η BMW M5 CS, αλλά για την Manhart δεν αρκούν οι 635 ίπποι της...

Η BMW M5 CS είναι αυτή τη στιγμή του ισχυρότερο αυτοκίνητο της βαυαρικής εταιρείας και αποδίδει 635 ίππους. Κάτι τέτοιο, όμως, δεν αφορά καθόλου τον βελτιωτικό οίκο Manhart, ο οποίος προχώρησε στην αναβάθμιση του μοντέλου, τόσο σε αισθητικό επίπεδο, όσο και σε μηχανικό.

Διαβάστε επίσης: Απογοητευτήκατε από τη μάσκα της BMW M3; Ο οίκος Manhart θα σας διαψεύσει…

Ο γερμανικός οίκος που ειδικεύεται σε μοντέλα της BMW και όχι μόνο χρησιμοποίησε ως βάση την BMW M5 CS και δημιούργησε ένα νέο project που ονομάζεται “MH5 GTR” και θα διατεθεί σε ένα μόλις αντίτυπο. Εξωτερικά, το συγκεκριμένο μοντέλο έρχεται από το εργοστάσιο με αρκετά επιθετική σχεδίαση, οπότε δεν έγιναν αρκετές επεμβάσεις. Σε αρκετά σημεία συναντάμε carbon επιφάνειες, όπως για παράδειγμα στην οροφή και στον διαχύτη, ενώ αξιοσημείωτη αλλαγή είναι η αφαίρεση των χρυσαφί λεπτομερειών της εργοστασιακής έκδοσης.

Αναβάθμιση έχει γίνει στους τροχούς, με τις νέες ζάντες να είναι σκουρόχρωμες και να ονομάζονται “MANHART Classic Line”. Και στους δύο άξονες χρησιμοποιήθηκαν μεγέθη 21 ιντσών (μπροστά τοποθετήθηκαν και αποστάτες), ενώ οι διαστάσεις των ελαστικών υψηλών επιδόσεων είναι 275/30ZR21 εμπρός και 295/30ZR21 πίσω. Διαφοροποίηση υπάρχει και στον τομέα της δυναμικής συμπεριφοράς, με τους βελτιωτές να τοποθετούν ρυθμιζόμενη ανάρτηση της KW, η οποία μειώνει την απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος.

Τέλος, ο twin-turbo V8 με χωρητικότητα 4,4 λτ. αποδίδει πλέον 788 ίππους και 935 Nm ροπής, αντί για 635 ίππους και 750 Nm του εργοστασιακού μοντέλου. Κάτι τέτοιο επιτεύχθηκε έπειτα από αναβάθμιση του συστήματος εξάτμισης με πιο “ελεύθερους” καταλύτες, επαναπρογραμματισμό της ECU, αλλά και τοποθέτηση carbon εισαγωγής.

Η μία και μοναδική BMW M5 CS του οίκου Manhart θα δώσει το παρόν στην έκθεση IAA Mobility 2021 που θα λάβει χώρα στο Μόναχο στις αρχές Σεπτεμβρίου.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;