BMW M8 δια χειρός G-Power και η ισχύς εκτοξεύεται στους 900 ίππους

BMW M8 G-Power
Νέα turbos, σφυρήλατα έμβολα, αγωνιστική εξάτμιση και επαναπρογραμματισμός της ECU "απογειώνουν" την ισχύ! Γιατί οι 625 ίπποι δεν είναι πάντα αρκετοί...

Ο οίκος G-Power έχει παρουσιάσει κατά καιρούς “τρελά” projects βελτίωσης με αριθμούς που παραπέμπουν σε hypercars. Στο παρελθόν είχε πειραματιστεί με την BMW M8 και η ισχύς είχε φτάσει έως τους 820 ίππους. Τώρα, οι ικανότητες του twin-turbo V8 φτάνουν στο αποκορύφωμα και η ιπποδύναμη εκτοξεύεται στους 900 ίππους. Ασφαλώς δεν απουσιάζουν και οι αλλαγές στον αισθητικό τομέα.

Διαβάστε επίσης: Η βελτίωση αυτής της BMW M8 κοστίζει όσο μία Σειρά 1

Μιας και ξεκινήσαμε από την ισχύ, η νέα G-Power G8M Hurricane όπως ονομάστηκε από τους Γερμανούς, κρύβει κάτω από το καπό της τον γνωστό twin-turbo V8 κινητήρα χωρητικότητας 4,4 λτ., ο οποίος στην εργοστασιακή του μορφή αποδίδει 625 ίππους. Με την αλλαγή των turbos, την αναβάθμιση της εξάτμισης με πιο “ελεύθερους” καταλύτες και τον επαναπρογραμματισμό της ECU, η ισχύς εκτοξεύεται στους 900 ίππους και η ροπή ξεπερνά τα 1.000 Nm.

Ασφαλώς, προκειμένου το αυτοκίνητο να παραμείνει αξιόπιστο, οι μηχανικοί της G-Power αντικατέστησαν τα έμβολα του κινητήρα με σφυρήλατα, τοποθέτησαν αποδοτικότερο σύστημα ψύξης, ενώ βελτίωσαν και το σύστημα μετάδοσης προκειμένου να “επιβιώσει” με τη νέα απόδοση του κινητήρα.

Οι αλλαγές δεν τελειώνουν εδώ! Η G-Power προσφέρει για τις M8 coupe ,M8 convertible και M8 Gran Coupe νέα ρυθμιζόμενη ανάρτηση coilover, αλλά και σφυρήλατους τροχούς μεγέθους 21 ιντσών με διαστάσεις 285/30 ZR21 εμπρός και 295/30 ZR21 πίσω. Τέλος, εξωτερικές “πινελιές” αποτελούν οι carbon επιφάνειες, με το καπό μάλιστα να φέρει εντυπωσιακούς αεραγωγούς, ενώ στο πίσω μέρος υπάρχει μία σταθερή αεροτομή για να εξασφαλίζεται η απαιτούμενη κάθετη δύναμη.

Η G-Power δεν προχώρησε σε αποκαλύψεις σχετικά με τις επιδόσεις, αλλά περιορίστηκε στην τελική ταχύτητα, η οποία αγγίζει τα 340 χλμ./ώρα.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;