Ποσό ρεκόρ για το “No 001” Mitsubishi Lancer Evo Tommi Makinen

Mitsubishi Lancer
Τα κατάφερε τελικά το Mitsubishi Lancer Evo Tommi Makinen άλλαξε χέρια για ποσό... ρεκόρ! Υπερεκτιμημένο ή τα αξίζει;

Πριν από μερικές ημέρες σας παρουσιάσαμε το συγκεκριμένο Mitsubishi Lancer Evo Tommi Makinen. Ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Πόσο μάλλον όταν μιλάμε για το πρώτο αυτοκίνητο που βγήκε από το εργοστάσιο.

Διαβάστε επίσης: Toyota GR Yaris vs Mitsubishi Lancer EVO VI Tommi Makinen 

Το εικονιζόμενο αυτοκίνητο φέρει στο εσωτερικό του την χαρακτηριστική ταμπέλα “001”. Βγήκε από το εργοστάσιο το 2003 και πρόκειται για ένα από τα μόλις 50 Mitsubishi Lancer Evo Tommi Makinen που πωλήθηκαν στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου στο εικονιζόμενο, Passion Red χρώμα. Όπως μπορείτε να δείτε, η κατάστασή του είναι μοναδική και έχει διανύσει μόλις 11.000 μίλια, δηλαδή 17.700 χλμ. Εννοείται πως έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες εργασίες συντήρησης (υπάρχει σχετικό βιβλίο) και η κατάστασή του είναι πλήρως εργοστασιακή, πλην της τοποθέτησης ενός aftermarket συστήματος εξάτμισης (μαζί δόθηκε φυσικά και η εργοστασιακή του εξάτμιση).

Η συγκεκριμένη έκδοση διαθέτει πιο “γρήγορο” σύστημα διεύθυνσης, πιο πυκνή κλιμάκωση στο κιβώτιο πέντε σχέσεων, ψεκασμό νερού στο intercooler, τουρμπίνα τιτανίου (η πρώτη σε μοντέλο παραγωγής) με ανασχεδιασμένα πτερύγια και μειωμένη απόσταση από το έδαφος κατά 10 χλστ. Το μοτέρ του ήταν φυσικά το 2.0 λτ. 4G63, τετρακύλινδρο εν σειρά το οποίο απέδιδε 280 ίππους, ενώ υπήρξαν και ειδικές εκδόσεις περιορισμένης παραγωγής, που έφταναν τους 330 εργοστασιακούς ίππους.

Επομένως εύκολα γίνεται κατανοητό πως το Mitsubishi Lancer Evo Tommi Makinen Edition δεν ήταν απλώς… αυτοκόλλητα, αλλά ουσία. Σε άλλες αλλαγές του, πρέπει να αναφέρουμε πως διέθετε ζάντες αλουμινίου Enkei 17 ιντσών, ενώ στο εσωτερικό του είχε να επιδείξει μπάκετ καθίσματα Recaro με το όνομα του παγκόσμιου πρωταθλητή, κόκκινες λεπτομέρειες και κόκκινες ραφές, δερμάτινο τιμόνι Momo και μαύρο πίνακα οργάνων με κόκκινη γραμματοσειρά και ταχύμετρο στα 260 χλμ./ώρα.

Η δημοπρασία του συγκεκριμένου μοντέλου έκλεισε και τελικά το αυτοκίνητο άλλαξε γκαράζ για 170.000 ευρώ! Ποσό ρεκόρ για το συγκεκριμένο μοντέλο. Περισσότερες λεπτομέρειες για το αυτοκίνητο, αλλά και πλούσιο φωτογραφικό υλικό που εντυπωσιάζει μπορείτε να δείτε πατώντας εδώ!

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;