Σύγχρονη εκδοχή της Lancia Delta S4 ξυπνά μνήμες… από Group B (+video)

Lancia Delta S4
Ισχύς 1.000 ίππων και μία εμφάνιση που τρομοκρατεί! Αυτή η δημιουργία ανεξάρτητου σχεδιαστή θυμίζει κάτι από Lancia Delta S4...

Η Lancia Delta S4 ήταν ένα αυτοκίνητο που “σημάδεψε” το Group B και τώρα ένας ανεξάρτητος σχεδιαστής έρχεται να μας δείξει πως θα μπορούσε να είναι σήμερα ένας διάδοχός της. Ας γνωρίσουμε τη Lancia Delta Project UE4 που ο εμπνευστής της την οραματίζεται με 1.000 ίππους.

Διαβάστε επίσης: Η Lancia Delta Integrale αναβιώνει με υπογραφή Miki Biasion

Το ιταλικό μοντέλο που για την ώρα είναι απλά ψηφιακό σχέδιο διαθέτει ένα επιβλητικό bodykit που μειώνει σημαντικά την απόσταση από το έδαφος και στο εμπρός τμήμα ξεχωρίζει ο μεγάλος αεραγωγός επάνω στο καπό, ενώ τα περισσότερα τμήματα ο δημιουργός αναφέρει ότι θα μπορούσαν να είναι Kevlar για τη μείωση του βάρους.

Στο πίσω μέρος υπάρχει μία τεράστια αεροτομή και ο κινητήρας είναι εκτεθειμένος. Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί και στους τροχούς, με την σύγχρονη Lancia Delta S4 να φέρει ζάντες Integrale Gravel, οι οποίες συνοδεύονται από Pirelli P Zero Trofeo ελαστικά, ενώ αξίζει να αναφέρουμε ότι οι δαγκάνες είναι της εταιρείας Brembo.

Για το τέλος αφήνουμε το κεντρομήχανο μοτέρ. Όπως θα δείτε και στο video, είναι ορατός ο κινητήρας της Abarth, με τον δημιουργό να οραματίζεται ότι το δημιούργημά του έχει βελτιωθεί σημαντικά. Το αποτέλεσμα είναι η ισχύς να εκτοξεύεται από τους 483 ίππους του πραγματικού αυτοκινήτου, κοντά στους 1.000. Μπορεί να μην είναι ένα πραγματικό αυτοκίνητο, μπορεί να την ώρα να πρόκειται απλά για ένα ψηφιακό σχέδιο, ωστόσο οφείλουμε να αναγνωρίσουμε ότι είναι τόσο σκληροπυρηνικό όσο θα απαιτούσε ένα σύγχρονο πρωτάθλημα Group B.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;