eActros: Με αυτονομία 400 χλμ. το πρώτο ηλεκτρικό φορτηγό της Mercedes

Το πρώτο ηλεκτρικό φορτηγό της Mercedes-Benz είναι γεγονός. Ονομάζεται eActros και είναι ένα αθόρυβο «κτήνος» που αποδίδει 536 ίππους...

Η λέξη Actros είναι γνωστή στον τομέα των επαγγελματικών Mercedes-Benz και, όπως ήταν λογικό, αυτό το όνομα επιλέχθηκε και για το πρώτο ηλεκτρικό φορτηγό. Βέβαια, προστέθηκε το γράμμα e στο όνομα που έρχεται να χαρίσει περισσότερα από 400 χλμ. αυτονομίας στο αθόρυβο «κτήνος» της γερμανικής φίρμας χωρίς να εκπέμπει ρύπους. Ας γνωρίσουμε, λοιπόν, το νέο eActros!

Διαβάστε επίσης: Στο Καστελλόριζο με την Mercedes EQA 250 

Οι πρώτες επίσημες φωτογραφίες, δείχνουν ότι δεν θα υπάρχει μεγάλη διαφορά συγκριτικά με τις συμβατικές εκδόσεις σε αισθητικό επίπεδο. Το μπλε λογότυπο του μοντέλου και η υποδοχή φόρτισης είναι τα στοιχεία που καθιστούν σαφές ότι πρόκειται για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

Το νέο eActros θα τροφοδοτείται από δύο πανίσχυρους ηλεκτρικούς κινητήρες με σύστημα υγρόψυξης και η συνδυαστική ισχύς θα αγγίζει τα 400 kW, ή καλύτερα τους 536 ίππους σε φάση overboost. Την τροφοδοσία τους θα αναλαμβάνει μία τετραπλή συστοιχία μπαταριών, με τη συνολική χωρητικότητα να αγγίζει τις 420 kWh. Το αποτέλεσμα θα είναι να επιτυγχάνεται μία αυτονομία της τάξης των 400 χλμ.

Πέρα από την υψηλή αυτονομία, το νέο νέο Mercedes-Βενζ eActros τα καταφέρνει εξαιρετικά και στην φόρτιση. Αρκεί να αναφέρουμε ότι οι μπαταρίες μπορούν να φορτιστούν από πηγή ισχύος που αγγίζει έως τα 160 kW. Στην πράξη, λιγότερο από μία ώρα αρκεί ώστε το επίπεδο φόρτισης να φτάσει από το 20 έως το 80%. Κάπου εδώ, αξίζει να αναφέρουμε ότι σε αντίθεση με τα περισσότερα ηλεκτρικά οχήματα, τo νέο eActros δεν έχει μία, αλλά δύο σχέσεις στο κιβώτιό του. Αυτό συμβαίνει προκειμένου να κινείται πιο άνετα όταν είναι πλήρως φορτισμένο.

Τέλος, αξίζει να τονίσουμε και τα υψηλά επίπεδα ασφαλείας του υπερσύγχρονου επαγγελματικού μοντέλου. Πέρα από τα σύγχρονα συστήματα αποφυγής πρόσκρουσης, το eActros φέρει στο αμάξωμά του ειδικά, αλουμινένια στοιχεία απορρόφησης σύγκρουσης. Σε τέτοια περίπτωση, η μπαταρία υψηλής τάσης απομονώνεται αυτόματα από το υπόλοιπο όχημα.

Το βασικό μοντέλο του eActros προβλέπεται να βγει από τη γραμμή παραγωγής του Wörth am Rhein, στη Γερμανία, το φθινόπωρο του 2021.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;