Ford Fiesta ST Mountune: Στους 260 ίππους, σε τιμή ευκαιρίας!

Ford Fiesta ST βελτίωση Mountune 2021
Με την εμπειρία στις μετατροπές να ξεχειλίζει, η βρετανική Mountune παρουσιάζει βελτίωση για το Fiesta ST που δεν αφήνει κανένα ασυγκίνητο.

Σε άλλο επίπεδο φτάνει τις επιδόσεις του Fiesta ST η Mountune, έπειτα και από τη διάθεση του τελευταίου μέχρι στιγμής “πακέτου” βελτιώσεων που προτείνει για το “καυτό” hatchback της Ford. Όλα αυτά τη στιγμή που το αντίτιμο για το πραγματικό άλμα στις επιδόσεις έχει κρατηθεί σε απολύτως λογικά επίπεδα και οι μετατροπές είναι περιορισμένες.

Ειδικότερα, και κυρίως μέσω του επαναπρογραμματισμού της ECU, η Mountune ανεβάζει την ισχύ εν σειρά 3κύλινδρου Ecoboost των 1,5 λίτρων που έχει το Fiesta ST κάτω από το καπό του, από τους 200 ίππους της εργοστασιακής έκδοσης, στους 260 μια βελτίωση της τάξης του 30%. Η ροπή φτάνει παράλληλα από τα 290 στα 365 Nm!

Διαβάστε επίσης: Toyota GR Yaris από την Tom’s Racing, ακόμη πιο λαχταριστό

Η βελτίωση επιτυγχάνεται με την αγορά του bluetooth module της βρετανικής εταιρίας με κόστος 654 ευρώ, το οποίο συνδέετε στην ECU του Fiesta και μετά, μέσω της σχετικής εφαρμογής της εταιρίας για smartphone, “κατεβάζετε” το νέο πρόγραμμα. Ο ιδιοκτήτης του Fiesta ST έχει επίσης στη διάθεση του πέντε ακόμη επιλογές προγραμματισμού που συνοδεύουν το πακέτο, μεταξύ των οποίων και μία κατά της κλοπής, ενώ μπορεί να επαναφέρει τις εργοστασιακές ρυθμίσεις όποτε το επιθυμήσει.

Εκτός από τη θεαματική βελτίωση της καμπύλης της ροπής αλλά και εκείνης της ισχύος σε όλο το φάσμα λειτουργίας η Mountune υπόσχεται και βελτιωμένη ηχητική υπόκρουση μέσω ελέγχου στην πεταλούδα της εξάτμισης αλλά και διαφορετικό λογισμικό για τη launch control λειτουργία.

Μαζί με την αγορά οι Βρετανοί προτείνουν και την τοποθέτηση αναβαθμισμένου intercooler, το δικό τους κιτ εισαγωγής και αλλαγή μέρους της εξάτμισης με λογικό επιπλέον κόστος. Η βελτίωση λειτουργεί με 100άρα βενζίνη. Για τη χρήση απλής αμόλυβδης οι ενδιαφερόμενοι επιλέγουν τον δεύτερο χάρτη από τους τρεις διαθέσιμους χάρτες, μαζί με τον εργοστασιακό, που ρίχνει την απόδοση στους 235 ίππους και τα 350 Nm.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;