Η Dacia δείχνει τον δρόμο: Μήπως αυτή θα ήταν η σωστή λύση και όχι οι οθόνες;

Με ένα καινοτόμο σύστημα, η Dacia μετατρέπει το smartphone σε νόμιμο infotainment αποδεικνύοντας ότι συχνά οι έξυπνες λύσεις είναι και οι πιο πρακτικές...

Βρισκόμαστε στην εποχή που ένα από τα πιο πολυσυζητημένα συστήματα των νέων αυτοκινήτων είναι το σύστημα ενημέρωσης – ψυχαγωγίας, αλλά και οι διαστάσεις της ψηφιακής οθόνης αφής στην κεντρική κονσόλα. Μάλιστα πολλές έρευνες βλέπουν το φως της δημοσιότητας σχετικά με την επικινδυνότητά τους. Η Dacia ακολουθεί έναν άλλο δρόμο, ο οποίος μπορεί τεχνολογικά να μην μοιάζει προηγμένος, σίγουρα όμως δίνει έμφαση στην ασφάλεια και προτιμά να μετατρέψει «έξυπνα» το κινητό τηλέφωνο του ιδιοκτήτη σε ένα πρακτικό σύστημα πολυμέσων.

Διαβάστε επίσης: To Nissan που είχε οθόνη αφής, αναγνώριση φωνής και αισθητήρες το 1983 (+video)

Πιο συγκεκριμένα στην περίπτωση του ολοκαίνουριου Dacia Sandero, από τη βασική έκδοση εξοπλισμού απουσιάζει το σύστημα πολυμέσων με οθόνη 8 ιντσών που συναντάμε στις πλουσιότερες εκδόσεις. Αντ’ αυτού όμως, υπάρχει το καινοτόμο Dacia Media Control, ένα απλό και «έξυπνο» σύστημα που δεν στερείται καμίας παροχής συγκριτικά με ένα τυπικό σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.

Αποτελείται από μία ψηφιακή οθόνη στον πίνακα οργάνων, από τα χειριστήρια στο τιμόνι, από δύο ηχεία και από μία πολύ πρακτική θήκη στο ταμπλό. Μέσω Bluetooth, ο οδηγός είναι σε θέση να συνδέσει το κινητό του με το αυτοκίνητο κατεβάζοντας εντελώς δωρεάν την εφαρμογή «Dacia Media Control» και να το τοποθετήσει στην ειδική θήκη. Αυτό ήταν! Πλέον το κινητό έχει μετατραπεί σε ένα νόμιμο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας που παρέχει αμέτρητες υπηρεσίες και δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από άλλα, ακριβότερα συστήματα infotainment.

Με το Dacia Media Control, η θυγατρική εταιρεία του ομίλου Renault απέδειξε ότι μερικές φορές οι έξυπνες πρακτικές προσφέρουν ποιοτικές υπηρεσίες χωρίς να αυξάνεται το κόστος του οχήματος. Δείτε πως λειτουργεί στο video που ακολουθεί!

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;