Citroen My Ami Cargo: Και επαγγελματικό το λιλιπούτειο ηλεκτρικό

Citroen My Ami Cargo επαγγελματικό
H Citroen παρουσίασε και την επαγγελματική έκδοση του λιλιπούτειου ηλεκτρικού της Ami με την ονομασία My Ami Cargo και όρεξη για δουλειά στην πόλη.

To Citroen My Ami Cargo, η νέα έκδοση του αμιγώς ηλεκτρικού Ami έρχεται για να δώσει μια επιπλέον λύση στον επαγγελματία που ψάχνει για ένα μικρό ηλεκτρικό όχημα αυστηρά για χρήση στο αστικό περιβάλλον, εκεί όπου το μέγεθος μετράει αλλά…αντίστροφα. Δίνει παράλληλα τη λύση και σε εκείνους τους επαγγελματίες που δεν έχουν στα χέρια τους δίπλωμα αυτοκινήτου, αφού μπορεί να οδηγηθεί με άδεια οδήγησης μοτοποδηλάτου (AM), όπως άλλωστε και η “πολιτική” του έκδοση.

Διαβάστε επίσης – Citroen C5 X: Η νέα ναυαρχίδα των Γάλλων είναι γεγονός (+video)

Σύμφωνα με τη γαλλική εταιρία το My Ami Cargo έχει ωφέλιμο χώρο φόρτωσης που φτάνει στα 400 λίτρα, ενώ το ωφέλιμο φορτίο του είναι 140 κιλά. Αλλαγές στις διαστάσεις δεν υπάρχουν με το μήκος να φτάνει μόλις στα 2,41 μέτρα, το πλάτος στα 1,39 και το ύψος στα 1,52 μέτρα. Στο εσωτερικό ωστόσο το κάθισμα του συνοδηγού έχει αφαιρεθεί και στη θέση του βλέπουμε ένα πλαστικό “κουτί”, το οποίο έχει χωρητικότητα 260 λίτρα. Το “κουτί” φέρει και δευτερεύον ράφι που μπορεί να δεχτεί φορτίο έως και 40 κιλά, να μετατραπεί σε κινητό γραφείο και να ρυθμιστεί ως προς την απόσταση του από τον οδηγό ή να αφαιρεθεί εντελώς. Επίσης το πάτωμα στο κύριο χώρο φόρτωσης του My Ami Cargo μεταβάλλεται ως προς το ύψος του και επιτρέπει τη μεταφορά αντικειμένων με μήκος έως και 1,2 μέτρα.

Αλλαγές στην απόδοση και την αυτονομία δεν υπάρχουν. Ο μικρός ηλεκτρικός κινητήρας αποδίδει 8,15 ίππους και η μπαταρία των 5.5 kWh προσφέρει αυτονομία έως και 75 χιλιόμετρα. Παράλληλα μπορεί να φορτιστεί από απλή οικιακή πρίζα μέσα σε τρεις περίπου ώρες.

Η τιμή του επαγγελματικού Citroen My Ami Cargo ξεκινά στη Γαλλία από τα 6.490 ευρώ, συμπεριλαμβανομένης της επιδότησης των 900 ευρώ από το κράτος.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;