Νέο Audi SQ5 TDI με 347 ίππους

Η Audi παρουσίασε το νέο SQ5 TDI, το οποίο έχει κάτω από το καπό του έναν V6 πετρελαιοκινητήρα που αποδίδει 347 ίππους και 700 Nm ροπής.

Το νέο Audi SQ5 TDI έχει και πάλι κάτω από το καπό του V6 πετρελαιοκινητήρα, όπως ακριβώς και ο προκάτοχός του, μόνο που αυτός πλέον υιοθετεί νέες τεχνολογίες και είναι ακόμη πιο ισχυρός. Συγκεκριμένα, ο πετρελαιοκινητήρας του νέου Audi SQ5 συνεργάζεται με ηλεκτρικό κομπρέσορα ο οποίος φροντίζει ώστε από το ρελαντί να είναι διαθέσιμη η μέγιστη τιμή της ροπής του, ενώ υπάρχει και ένα ήπιο υβριδικό σύστημα το οποίο φροντίζει ώστε να βελτιστοποιούνται οι επιδόσεις και η κατανάλωσή του.

To υβριδικό σύστημα των 48V αποτελείται από γεννήτρια/μίζα και καθιστά ικανό το νέο Audi SQ5 TDI να κινηθεί με τον κινητήρα σβηστό (σε λειτουργία coasting) για έως και 40 δλ. και με ταχύτητα 55 χλμ./ώρα έως και 160 χλμ./ώρα. Χάρη στο ήπιο υβριδικό σύστημα αλλά και στον πανίσχυρο πετρελαιοκινητήρα, το γερμανικό SUV μπορεί να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 5,1 δλ. ενώ η τελική του ταχύτητα είναι περιορισμένη ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Και όλα αυτά με μέση κατανάλωση στα 6,6 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές ρύπων 172 γρ. CO2/χλμ. σύμφωνα πάντα με τα νούμερα που ανακοινώνει η Audi.

Φυσικά, όπως και κάθε S μοντέλο, έτσι και το Audi SQ5 διαθέτει σύστημα τετρακίνησης quattro, με την ροπή να κατανέμεται σε αναλογία 40:60 σε εμπρός και πίσω άξονα αντίστοιχα, το μέγιστο ποσοστό ροπής που φτάνει στους εμπρός τροχούς είναι 70% και στους πίσω 85%. Προαιρετικά διατίθεται και σπορ διαφορικό για τον πίσω άξονα. Φυσικά το αυτοκίνητο εφοδιάζεται και με το Audi Drive Select μέσω του οποίου ο οδηγός μπορεί να προσαρμόσει την οδική συμπεριφορά και να το φέρει στα μέτρα του, ανάλογα και με τη διάθεσή του (να το κάνει πιο σπορ, πιο άνετο ή πιο… εκτός δρόμου αλλάζοντας το σετάρισμα της ηλεκτρονικά ελεγχόμενης ανάρτησης, την απόκριση του γκαζιού, το βάρος του τιμονιού και τη συμπεριφορά του κιβωτίου).

Για το τέλος αφήσαμε την εμφάνιση του Audi SQ5, η οποία δεν έχει να επιδείξει ιδιαίτερες διαφορές σε σχέση με το “ταπεινό” Q5. Συγκεκριμένα, εφοδιάζεται με διακριτικό αεροδυναμικό πακέτο, ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών (προαιρετικά 21 ιντσών) και ελαφρώς ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, ενώ στο εσωτερικό έχει τοποθετηθεί τριάκτινο, σπορ τιμόνι, επενδύσεις από Alcantara και σπορ πεντάλ από ανοξείδωτο ατσάλι.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;