Ταξινομήσεις Ε.Ε. Πτώση το α’ δίμηνο του 2021. Ποιες χώρες σημείωσαν αύξηση

Ταξινομήσεις
Πτωτικά κινήθηκαν οι ευρωπαϊκές ταξινομήσεις το πρώτο δίμηνο του 2021 στις περισσότερες χώρες, ελέω πανδημίας. Είχαμε όμως και την άλλη όψη του νομίσματος...

Συγκεκριμένα και σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε ο Σύνδεσμος Ευρωπαίων Κατασκευαστών (ACEA), οι ταξινομήσεις στην Ε.Ε. για τους πρώτους δύο μήνες της φετινής χρονιάς σημείωσαν πτώση που έφτασε στο 21,7% έναντι του αντίστοιχου διαστήματος του 2020. Η πανδημία του κορωνοϊού, σε συνδυασμό με τα περιοριστικά μέτρα που έχουν πάρει τα κράτη μέλη για την εξάπλωση της νόσου αλλά και το κλίμα οικονομικής αβεβαιότητας που έχει δημιουργηθεί τον τελευταίο χρόνο είναι οι κύριες αιτίες για την πτώση των ταξινομήσεων. Να σημειωθεί ότι πέρσι, ο αντίκτυπος της πανδημίας το πρώτο δίμηνο του 2020 δεν είχε γίνει ακόμη αισθητός.

Διαβάστε επίσης – Ελλάδα: Μπορεί να κερδηθεί το στοίχημα της ηλεκτροκίνησης;

Σημαντική ήταν φυσικά η κάμψη που παρουσίασαν οι τέσσερις μεγαλύτερες αγορές της Ε.Ε. με την Ισπανία να καταγράφει πτώση -44,6%, την Γερμανία να ακολουθεί με -25,1, την Γαλλία στην τρίτη θέση με -14,2% και την Ιταλία τέταρτη με -13,1%.

Η Σουηδία φαίνεται πως είναι η χώρα που διαχειρίζεται καλύτερα από όλα τα υπόλοιπα κράτη μέλη την πανδημία, τουλάχιστον όσον αφορά στο κομμάτι της αγοράς αυτοκινήτου, καταγράφοντας, σε αντίθεση με τη συντριπτική πλειοψηφία των υπόλοιπων κρατών μελών αύξηση στις ταξινομήσεις της κατά 12,8% (!) για το πρώτο δίμηνο του 2021 έναντι του ίδιου διαστήματος του 2020. Σε αυτούς τους δύο μήνες οι ταξινομήσεις έφτασαν τις 43.410 μονάδες έναντι 38.492 ταξινομήσεων πέρσι. Τη Σουηδία ακολούθησε η γειτονική Νορβηγία, μόλις η δεύτερη χώρα με αυξημένες ταξινομήσεις σε σχέση με το 2020, με την ποσοστιαία αύξηση να φτάνει στο 5,4% και τις 20.988 ταξινομήσεις.

Διαβάστε επίσης – Έρευνα: Αυξημένη η ρύπανση από τα ελαστικά

Από την άλλη πλευρά η μεγαλύτερη πτώση σημειώθηκε στην Πορτογαλία και έφτασε στο -47,1% για 18.340 ταξινομήσεις το πρώτο δίμηνο του 2021 έναντι 43.686 μονάδων το αντίστοιχο διάστημα πέρσι.

Στο -18,1% ήταν η πτώση της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου αναφορικά με τις ταξινομήσεις νέων μοντέλων με 14.455 μονάδες έναντι 17.647 αυτοκινήτων πέρσι.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;