H Porsche 928 δεν είναι 911…

H 928 δεν είναι 911. Και οποιαδήποτε απόπειρά της να σφετεριστεί τη φήμη και τη δόξα της «αυθεντικής» Porsche είχε ελάχιστες πιθανότητες επιτυχίας.

H Porsche είχε πολύ μεγάλες φιλοδοξίες για την 928. Ποντάροντας στο σύγχρονο σχήμα της, τον πολυτελώς GT χαρακτήρα και, κυρίως, στη χωροθέτηση του κινητήρα εμπρός, οι μεγάλες κεφαλές του Τσουφενχάουζεν ήλπιζαν ότι η 928 θα κέρδιζε το κοινό.

Με 4.500 κ.εκ. και τους 240 ίππους από το οκτακύλινδρο μοτέρ της, θα εκθρόνιζε ακόμη και την εμβληματική 911. Βεβαίως, ως γνωστόν αυτό δεν συνέβη ποτέ, όμως η 928 παρέμεινε ένα από τα πιο σημαντικά μοντέλα στην ιστορία της Porsche. Και παρότι ουδέποτε έδρεψε μεγαλειώδεις δάφνες στις πίστες, η αγωνιστική της σταδιοδρομία είχε ορισμένες αξιοσημείωτες ιδιαιτερότητες.

Αρχίζοντας με αντίστροφη χρονολογική σειρά, στην επέτειο των 40 χρόνων από την παρουσίασή της, το 2017, ο θρυλικός Βρετανός οδηγός Richard Attwood, στα 77 του χρόνια, κατάφερε να θριαμβεύσει με την 928 σε κούρσα ιστορικών αυτοκινήτων στο σιρκουί του Silverstone, στην κλάση κυβισμού άνω των τριών λίτρων.

Ο ίδιος ο Attwood, το 1984, με το ίδιο αυτοκίνητο και μαζί με άλλους τρεις πιλότους, είχε τερματίσει 15ος στις 24 ώρες της Daytona, στην Αμερική, κάτι που θεωρήθηκε άθλος.

Στην αγωνιστική της εκδοχή η Porsche 928 παρέμεινε βαριά και ιδιότροπη, για κάποιο λόγο όμως που έχει να κάνει με τη μαγεία της μάρκας, ο Richard Attwood (μεταξύ πολλών άλλων) την έβρισκε θαυμάσια στην οδήγηση.

Η ίδια η Porsche δεν θέλησε ποτέ να δημιουργήσει μια εργοστασιακή ομάδα ειδικά για την 928. Παρ’ όλα αυτά, το 1994 προκάλεσε έναν μικρό, κρυφό εμφύλιο ανάμεσα σε μια σπέσιαλ «ημι-εργοστασιακή» 928 GTR, η οποία, ως συμμετοχή της ομάδας Max Moritz, θα μονομαχούσε με την 911 στο γερμανικό πρωτάθλημα GT εκείνης της χρονιάς.

Χωρίς καμία τύχη όσον αφορά στα αποτελέσματα, αλλά προς μεγάλη τέρψιν κάθε φίλου της Porsche…

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;