Το Audi e-tron… τραβάει την ανηφόρα (+video)

Σε μια εντυπωσιακή επίδειξη τεχνολογικών δυνατοτήτων, το αμιγώς ηλεκτροκίνητο γερμανικό SUV ανέβηκε σε πλαγιά κλίσης 85%, με οδηγό τον Σουηδό Mattias Ekstrom

Η εξελικτική πορεία της αυτοκίνησης περιλαμβάνει διαρκώς νέους στόχους, οι οποίοι καταρρίπτονται λίγο πριν εμφανιστούν οι επόμενοι. Μια τέτοια περίπτωση ήταν το πρόσφατο εγχείρημα της Audi, η οποία σε συνεργασία με την Red Bull, εξόπλισε ένα e-tron με ειδικό σύστημα ηλεκτρονικής διαχείρισης των μονάδων κίνησης, ώστε να ανέβει το “Mausefalle” του θρυλικού “Streif“, μια από τις πιο διάσημες πίστες σκι στον κόσμο.

Το Mausefalle αποτελεί το πιο ανηφορικό σημείο της πίστας, που φιλοξενεί τους καλύτερους σκιέρ του κόσμου, κατά τη διάρκεια του αγώνα Hahnenkamm Race. Το εγχείρημα της ανάβασης, ακόμη και για ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο με θηριώδη ροπή, δεν ήταν εύκολο, καθώς η κλίση έφτανε το 85%, απαιτώντας σχεδόν κάθετη ανάβαση. Πίσω από το τιμόνι του ειδικά διαμορφωμένου Audi e-tron βρέθηκε ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Rallycross και Πρωταθλητής DTM με την Audi, Mattias Ekstrom.

Το αυτοκίνητο διέθετε δύο ηλεκτροκινητήρες στον πίσω άξονα και έναν εμπρός, αποδίδοντας συνολικά σχεδόν 503 ίππους, με τη ροπή να φτάνει στα 8920 Nm (σ.σ. δεν είναι τυπογραφικό λάθος), δηλαδή να αγγίζει τα 910 κιλά! Έχοντας επιπλέον τροχούς 19 ιντσών με καρφιά, που εξελίχθηκαν ειδικά για αυτή την προσπάθεια, roll cage και αγωνιστικό κάθισμα με ζώνη 6 σημείων, γίνεται κατανοητό πως η διαδικασία αντιμετωπίστηκε από τους ανθρώπους της Audi περισσότερο σαν αγώνας, παρά σαν μια απλή δοκιμή.

Να ανέβεις σε κλίση 85% ακούγεται αδύνατο στην αρχή,δήλωσε ο Mattias Ekstrom. “Εντυπωσιάστηκα από τον τρόπο που το αυτοκίνητο συμπεριφέρθηκε σε ένα τόσο δύσκολο έδαφος,” πρόσθεσε ο Σουηδός οδηγός, που χαρακτήρισε τη συγκεκριμένη ως μια από τις πιο αξιοσημείωτες εμπειρίες της καριέρας του.

https://www.youtube.com/watch?v=Ay5q35R7VJs&feature=youtu.be

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;