BMW 507: Μια BMW σκέτη… μπέμπα!

Ιδιαιτέρως άτυχη, η BMW 507 ήταν ένα πανάκριβο λάθος από εμπορικής πλευράς. Τουλάχιστον όμως τη λάτρεψε ο Elvis Presley.

Για να ανοίξουν οι πύλες της αιωνιότητας στην BMW 507 θα αρκούσε ο θρύλος – και ουδόλως μύθος – ότι οι θαυμάστριες του Elvis Presley γέμιζαν το αμάξωμά της με αποτυπώματα από τα βαμμένα κόκκινα χείλη τους. Μάλιστα, εξαιτίας αυτού, ο σούπερ σταρ του ροκ εν ρόλ αναγκάστηκε να αλλάξει χρώμα στο αυτοκίνητο, επιλέγοντας το κόκκινο. 

Αλλά το συγκεκριμένο roadster έχει πολλά περισσότερα να διηγηθεί από τον πολυτάραχο, πλην σύντομο βίο του. Αγαπήθηκε και αποκτήθηκε από διασημότητες πρώτου μεγέθους, ενώ ταυτόχρονα αποτύγχανε οικτρά από εμπορικής άποψης. Μάλιστα, το τρομακτικό ναυάγιο της 507 παρ’ ολίγον να παρέσυρε την ίδια τη BMW στη χρεοκοπία.

Αναμφίβολα, βέβαια, το γεγονός ότι πολύ κατοπινά μοντέλα, όπως η Z3, η Z4 αλλά κυρίως η ονειρική Z8 δανείστηκαν σχεδιαστικές ιδέες από αυτήν, καθιστά την 507 ένα εξόχως σημαντικό σχήμα στην ιστορία της αυτοκίνησης. Παρ’ όλα αυτά, πρόκειται ταυτόχρονα για ένα μεγαλοπρεπέστατο σφάλμα εκτίμησης ως προς τις τάσεις της αγοράς – και δη της αμερικανικής – κατά την περίοδο 1956 – 1960, δηλαδή για το διάστημα κατά το οποίο η 507 παρέμεινε σε παραγωγή.

Η αρχική ιδέα ήταν η δημιουργία ενός σπορτίφ ρόντστερ, το οποίο θα μπορούσε να ανταγωνιστεί τη Mercedes 300 SL, όντας σημαντικά πιο φθηνή από εκείνην. Ως κινητήριο σύνολο επελέγη ένα μοτέρ V8, χωρητικότητας 3.2 λίτρων, με απόδοση περίπου 150 ίππων. Το κιβώτιο ταχυτήτων ήταν χειροκίνητο, με τέσσερις σχέσεις. 

Οπτικά η 507 ήταν πανέμορφη – εξ ου και γοήτευσε τον Presley, ο οποίος αγόρασε δύο. Από τεχνικής πλευράς είχε διάφορα προβλήματα, όπως π.χ. η επίμονη διαρροή αναθυμιάσεων από το ντεπόζιτο. Ωστόσο, το κύριο μειονέκτημά της ήταν ότι, παρά την αρχική επιθυμία της BMW, η 507 ήταν εν τέλει πανάκριβη. Κι έτσι, η απλησίαστη τιμή έγινε και το χρυσό καρφί στο φέρετρό της.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;