Το πιο “θυμωμένο” Fiat 500 που έχεις δει, με 220 ίππους

Pogea Racing Fiat Abarth 595 Fiat 500
Για τους λάτρεις του Fiat 500 η Pogea Racing δημιούργησε μια ολοκληρωμένη βελτίωση που κλέβει πραγματικά την παράσταση όπου και αν βρεθεί.

Η γερμανική Pogea Racing τρέφει μια ιδιαίτερη προτίμηση και στις βελτιώσεις μοντέλων από τη γείτονα χώρα και μια από τις τελευταίες δημιουργίες της είναι το “Ηράκλειο” Fiat 500 που βλέπετε στις οθόνες σας.

Διαβάστε επίσης: Έρχονται τρία νέα SUVs στην Ευρώπη από FCA Automobiles

Οι άνθρωποι της Pogea Racing ονομάζουν την τελευταία βελτίωση τους, που βασίζεται στο Fiat Abarth 595, “Herlcules” και είναι μια από τις πιο εντυπωσιακές και ολοκληρωμένες “προτάσεις” που έχουμε δει μέχρι στιγμής για το “καυτό” αυτοκίνητο πόλης της ιταλικής εταιρίας.

Οι διαφορές έναντι της “στάνταρ” έκδοσης του Fiat Abarth 595 είναι κάτι παραπάνω από εμφανείς από την πρώτη κιόλας ματιά. Τόσο τα εμπρός όσο και τα πίσω φτερά έχουν “φουσκώσει”, οι νέες ποδιές το κάνουν να δείχνει ακόμη πιο πλατύ ενώ νέα είναι τα αεροδυναμικά βοηθήματα τόσο στον εμπρός όσο και στον πίσω προφυλακτήρα. Το βλέμμα φυσικά δεν μπορεί να ξεκολλήσει από το καπό του αυτοκινήτου με το κερασάκι στην τούρτα να μπαίνει από την μεγάλη αεροτομή στην οροφή.

Διαβάστε επίσης: Alfa Romeo 4C, πιο ποθητή από ποτέ, με 410 ίππους

Όλα τα “κομμάτια” του νέου body kit είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα και οι ενδιαφερόμενοι έχουν τη δυνατότητα να παραγγείλουν το δικό τους είτε βαμμένο στο χρώμα της αρεσκείας τους είτε απλά περασμένο με βερνίκι ώστε να φαίνονται τα ανθρακονήματα και αυτή μάλλον είναι και η πρόταση που θα τραβήξει και το μεγαλύτερο ενδιαφέρον.

Οι βελτίωση του “ηράκλειου” 500 προχωρά και κάτω από την επιφάνεια. Ο κινητήρας του έχει δεχτεί τις απαραίτητες τροποποιήσεις με αποτέλεσμα η απόδοση του υπετροφοδοτούμενου μοτέρ των 1,4 λίτρων και 180 ίππων να έχει σκαρφαλώσει στους 220 ίππους. Ανάλογη αύξηση έχουμε και για τη ροπή που έφτασε τα 350 Nm στις 3.600 σ.α.λ. έναντι 250 Nm στις 3.000 σ.α.λ. Με αυτά τα νούμερα για την απόδοση του 500 της Pogea Racing, τα 0-100 χλμ./ώρα “πέφτουν” από τα 6,7 στα 6,2 δευτερόλεπτα.

Οι αλλαγές συνεχίζονται και στην ανάρτηση με τα αμορτισέρ να έχουν αντικατασταθεί από πλήρως ρυθμιζόμενα, ενώ τα νέα ελατήρια χαμηλώνουν το αμάξωμα έως και 45 χλστ. Οι ενδιαφερόμενοι έχει επίσης στη διάθεση τους έξι διαφορετικά σχέδια για τις σφυρήλατες ζάντες των 18 ιντσών που φέρουν ελαστικά διαστάσεων 215/35.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;