Χρήσιμα: Πόσο αυξάνουν τη μέση κατανάλωση τα “ηλεκτρικά” του αυτοκινήτου μας

Τα αυτοκίνητα είναι γεμάτα ηλεκτρικά αξεσουάρ, τα οποία χρειάζονται ενέργεια για να λειτουργήσουν. Πόσο αυξάνουν όμως την κατανάλωση του αυτοκινήτου μας;
Nissan LEAF e+ 64 kWh δοκιμή Traction

Τα ηλεκτρικά αξεσουάρ στα σύγχρονα αυτοκίνητα είναι πάρα πολλά και όπως είναι λογικό χρειάζονται ενέργεια για να λειτουργήσουν. Ενέργεια που με την σειρά της ευθύνεται για την αύξηση της μέσης κατανάλωσης του εκάστοτε αυτοκινήτου. Πόσο όμως αυξάνει την κατανάλωση το κάθε ηλεκτρικό αξεσουάρ;

Ο γερμανικός οργανισμός ADAC έχει την απάντηση, μέσα από την πρόσφατη έρευνα που δημοσίευσε. Έτσι, σύμφωνα με την έρευνά του μπορούμε να δούμε πόσο μας κοστίζει η… άνεση (αλλά και η ασφάλειά μας όταν μιλάμε για φώτα για παράδειγμα ή για ξεθάμπωμα παρμπρίζ) στο αυτοκίνητό μας.

Ο ADAC λοιπόν μας λέει πως σε γενικές γραμμές τα 100 watts ενέργειας ισούνται με 0,1 λτ. καυσίμου ανά 100 χιλιόμετρα. Πάμε να δούμε όμως ένα προς ένα τα αξεσουάρ και πόσο αυξάνουν την κατανάλωση.

Σύστημα πλοήγησης: 10 watt = 0,01 λτ./100 χλμ.

Ραδιόφωνο: 20 watt = 0,02 λτ./100 χλμ.

Θερμαινόμενοι εξωτερικοί καθρέφτες: 40 watt = 0,04 λτ./100 χλμ.

Θερμαινόμενο τιμόνι: 50 watt = 0,05 λίτρα/100 χλμ.

Θερμαινόμενα καθίσματα: 100 watt = 0,1 λίτρα/100 χλμ.

Εμπρός φώτα (όχι LED): 125 watt = 0,125 λτ./100 χλμ. (LED φώτα ημέρας 8 watt)

Προβολείς ομίχλης: 110 watt = 0,11 λίτρα/100 χλμ.

Πίσω φώτα και προβολέας ομίχλης: 35 watt = 0,035 λίτρα/100 χλμ.

“Καλοριφέρ” στη μέση ταχύτητα ανεμιστήρα: 170 watt = 0.17 λίτρα/100 χλμ.

Κλιματισμός: μέχρι 2.000 watt = μέχρι 2,0 λτ./100 χλμ.

Θερμαινόμενο πίσω παρμπρίζ: 800 watt = 0,8 λίτρα/100χλμ.

Ο ADAC μας συμβουλεύει να μην χρησιμοποιούμε ηλεκτρικό εξοπλισμό όταν δεν είναι απαραίτητος. Για παράδειγμα μετά το ξεθάμπωμα του πίσω παρμπρίζ να το απενεργοποιούμε μέσω του ειδικού κουμπιού. Το ίδιο αναφέρει και για θερμαινόμενα καθίσματα, τιμόνι, καθρέφτες. Από την άλλη αναφέρει πως δεν κάνουμε… οικονομία σε θέματα ασφάλειας όπως τα φώτα.

ΠΗΓΗ: ADAC

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;