Ford Escort MkII: Ένας θρύλος ξαναγεννιέται (+video)

Το Ford Escort MkII είναι ένα εμβληματικό αυτοκίνητο, το οποίο πλέον επιστρέφει ολοκαίνουργιο. Μόνο που δεν το παράγει η ίδια η Ford.

Οι παλιοί από εσάς που μας παρακολουθείτε, σίγουρα θα έχετε καλά στο μυαλό σας εικόνες από το Ford Escort MkII. Είτε αυτές έχουν με το μοντέλο αυτό καθ’ αυτό, είτε με την αγωνιστική παρουσία του. Μιλάμε για ένα εμβληματικό αυτοκίνητο της Ford, το οποίο άφησε ανεξίτηλο το στίγμα του.

Πλέον, οι νοσταλγοί της αυτοκίνησης είναι πολλοί και όπως είναι λογικό, σιγά σιγά πολλές εταιρείες αρχίζουν να ασχολούνται με την αναβίωση τέτοιων, ιστορικών/θρυλικών μοντέλων. Είτε πρόκειται για τις ίδιες τις επίσημες εταιρείες (όπως η Peugeot και η Mazda που πλέον παράγουν εκ νέου ανταλλακτικά για παλιότερα μοντέλα τους), είτε για κατασκευαστές που θέλουν να επαναφέρουν στην ζωή τέτοιου είδους αυτοκίνητα.

Στην δεύτερη κατηγορία ανήκει και το συγκεκριμένο Ford Escort MkII, το οποίο έμεινε στην παραγωγή από το 1974 έως και το 1980 και πλέον επιστρέφει έστω και ανεπίσημα χάρη στην MST Cars και την Great British Sports Cars.

Οι δύο αυτές εταιρείες λοιπόν αναλαμβάνουν να κατασκευάσουν (προσέξτε, όχι να ανακατασκευάσουν, όπως συνηθίζεται σε τέτοιες περιπτώσεις) τo συγκεκριμένο Escort, το οποίο το παράγουν από την αρχή. Και αυτό το μοντέλο που βλέπετε στις εικόνες και στο video είναι το πρώτο τους δείγμα.

Και με το μοτέρ τι γίνεται θα αναρωτηθείτε και εύλογα. Το νέο… παλιό Ford Escort λοιπόν παίρνει πνοή από τον τετρακύλινδρο κινητήρα Duratec 2,5 λίτρων της Ford ο οποίος αποδίδει περισσότερους από 200 ίππους, ενώ θα υπάρχουν και εκδόσεις με περισσότερη ιπποδύναμη, που θα ξεπερνούν και τους 300 ίππους! Όσον αφορά τη μετάδοσή του, αυτή γίνεται στους πίσω τροχούς μέσω κιβωτίου έξι σχέσεων χειροκίνητου ή σειριακού.

Αξίζει να αναφέρουμε πως η τιμή του αναγεννημένου Ford Escort θα είναι στα 70.000+ χωρίς τους φόρους, ενώ ο υποψήφιος αγοραστής θα μπορεί να επιλέξει χρώμα και εξοπλισμό. Η ετήσια παραγωγή του αυτοκινήτου όπως αντιλαμβάνεστε δεν θα είναι μεγάλη και συγκεκριμένα δεν θα ξεπερνά την μια ντουζίνα αυτοκίνητα.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;